suwalki.info - Suwalski Serwis Informacyjny
Login:
Hasło:
Komentarze do Domagają się interwencji prezydent...

A gdzie? - 2019-03-12 16:49:47
Pytam się gdzie są radni z Łączą Nas Suwałki i PO ? Czyżby ich nie obchodzi los zwykłych ludzi? Bo nie słyszałem ich głosu podczas sesji jak również nie podpisali się pod pismem do Prezydenta. Czyżby znieczulica?
zgłoś do usunięcia | autor: ~Tomasz

skandal - 2019-03-12 17:02:45
to stara klika
zgłoś do usunięcia | autor: ~www

...zasady współżycia społecznego. - 2019-03-12 18:07:04
Zasady współżycia społecznego zostały ewidentnie złamane przez grupę związkowców z PGK którzy poszli na pseudo strajk zbiorowy na zasadzie L4 przez co swoim zachowaniem doprowadziły do niezralizowanych kursów na mieście, przed co duża część społeczeństwa która miejska spółka zapewniała ze kurs będzie nie mogła z komunikacji skorzystać, stąd nie dostała się na czas w dane miejsce, jak i wyziebiala się czekając na autobus z myślą ze przyjedzie jak i zapewne musilala skorzystać z usług taxi aby dostać się do planowanego celu.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

spostrzegawczy - 2019-03-12 18:49:31
Widzę ,że we wszystkim jesteś mądry i obcykany. Tylko jak służba zdrowia protestowała czy nauczyciele to nie widziałem Twoich komentarzy,że poszli na L4 i chorzy zostali bez opieki. Nie czepiaj się zwykłych ludzi.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Iwan

Do ~Iwan - 2019-03-12 19:26:54
Służba zdrowia, policja (służby mundurowe), nauczyciele...to zupełnie "inna liga". Tych grup zawodowych za postępowanie w formie protestu nie neguje, jednak jak uznam, że postępują sprzecznie z zasadmi współżycia społecznego, to o tym powiem.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

Do ~Iwan - 2019-03-12 19:39:54
Postępowanie ww. grup zawodowych nie spowodowało naruszenia zasad współżycia specznego, tak jak rażąco narusznienia zasad współżycia społecznego spowodowało postępowanie grupki związkowców z PGK, którzy są grupa skrajnie roszczeniowa, gdyż oburzeni byli ze nie dostali "premi uznaniowej" za okres pseudo strajku na L4. Pazerność związkowców na kasę/pieniądze jest karygodna, a postawa Prezesa PGK za zwolnienie-słuszna, bo żaden pracownik nie może narażać na szkody "firmy", podejmować działań na zasadzie sabotażu aby wymusić z naruszeniem zasad wspozycia społecznego podwyżkę, od tego jest Kodeks Pracy który reguluję postępowanie pomiędzy związkiem a pracodawca, a w tym przypadku Kodeks Pracy zastał "pogwalcony" przez związkowców.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

Szkoda słów - 2019-03-12 21:22:34
Spostrzegawczy szkoda pisania z Tobą . Bo piszesz bajeczki. Jak zwykle jesteś najmądrzejszy i wszystko wiedzący.
zgłoś do usunięcia | autor: ~xyz

Kierowcy PGK - 2019-03-12 23:30:50
Kierowcy PGK niedługo będą pewnie mogli zatrudnić się w PKS, bo mają tam przywracać zlikwidowane połączenia PKS. Co do misia spostrzegawczego, to wiadomo, że ma awersję do kierowców, bo jego ojciec jest takim kierowcą
zgłoś do usunięcia | autor: ~Vincent

Do ~Vincent - 2019-03-13 01:55:42
Twierdzenie, że mój ojciec pracuje jako kierowca PKS czy tam PGK jest błędne, nieprawdziwe. Widać za dużo bajek oglądasz, ze już tylko misie widzisz.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

Do ~Vincent - 2019-03-13 02:41:40
W obecnych czasach każdy może zostać kierowcą, gdyż wspomaganie kierownicy jest standardem, więc nie trzeba mieć przedramienia jak "Popeye" (to tak przykładem bo widać lubisz bajki). Zawód nie wymaga żadnego wykształcenia co jedynie posiadania prawa jazdy odpowiedniej kategorii więc wystarczy umiejętność pisania i czytania. Praca bezstresowa co może zauważyć każdy kto kiedykolwiek prowadził samochód, że dla większego relaksu słucha się muzyki. Przykładem taksówkarz nie jest zawodem kierowcy a formą prowadzenia działalności gospodarczej, ale też gdzieś wpisany jest w obraz "zawodowego kierowcy" (mylnie). Wpierw misiu zrozum czym jest "awersja", zanim coś napiszesz, gdyż awersja jest to silne uczucie niechęci, a przykładem związkowców z PGK można zauważyć że mają "awersje do pracy", a awersje do kierowców trudno mieć będąc samemu kierowcą z faktu posiadania pojazdu stad jego prowadzenia.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

Do ~Vincent - 2019-03-13 03:09:47
Śmiało można mówić, ze masz awersje do dorosłości i chcesz w świecie bajek stąd "misiów" pozostać. Zapewne Twój ulubiony to miś UśMich (nazwa sugeruje że mis jest chyba niemiecki, ale co niemieckie zawsze było lepsze, np auta) który dopiero od niedawna misia przypomina bo wcześniej trudno było uznać ze miś jest misiem.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

Ty spostrzegawczy - 2019-03-13 07:50:27
Weź daj sobie na luz. I opisz swoją dawną sprawę to będzie ciekawe hahaha.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Lisek

Układ - 2019-03-13 08:33:31
Tak jak było to do przewidzenia Ci radni z ugrupowania Pana Prezydenta, że nie wspomnę o PO to klakierzy. Ludzie tym Wszystkim Radnym Panu Demezer Panu Pająkowi i Panu Klimkowi i reszcie już dziękujemy. Nic nie robicie a pieniądze z naszych podadków bierzecie. Czas do pracy!!!!!!
zgłoś do usunięcia | autor: ~Benek

Spostrzegawczy - 2019-03-13 10:00:46
UśMich - nie wiem co to za jeden, przywieziony z Niemiec, ale w Polsce, jeżeli chodzi o bajki, mamy misie i gumisie.
zgłoś do usunięcia | autor: ~XXYY

do spostrzegawczy - 2019-03-13 10:04:00
Człowieku weź się dwa razy puknij w głowę zanim zaczniesz pisać na tematy o których nie masz pojęcia. Zawód kierowcy jest bardzo wymagający. Odpowiadasz nie tylko za siebie, ale i za setkę ludzi na autobusie. Nie każdy się nadaje na kierowce co widać na drogach.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Anna

Wy tak na poważnie? Przecież 3/4 - 2019-03-13 10:30:08
wpisów pod artykułami o komunikacji miejskiej popełnili kierowcy pod różnymi nickami. Tacy byli odważni podobno, a teraz płaczą po forach nie tylko zresztą tu. Są na tyle naiwni że myślą, ze ci radni którzy domagają się przywrócenia ich do pracy działają z potrzeby wsparcia pracowników, z empatii do tych wyrzuconych. Nie rozumieją, że to tylko gra polityczna by ugryźć Cześka (którego osobiście nie popieram i na którego nie głosował nikt z mojej rodziny). Panowie kierowcy nie ogarniają, ze gdyby u władzy byli ci radni i prezydent z ich ugrupowania to tak samo dostaliby by wypowiedzenia bo się im należą jak psu buda. Proszę nie porównywać waszych L-4 do akcji pielęgniarek czy policjantów a obecnie nauczycieli gdyż oni najpierw negocjowali, potem weszli w spór zbiorowy a na koniec dokładnie poinformowali kiedy i w jaki sposób będzie prowadzona akcja protestacyjna w postaci L-4. Wy panowie kierowcy natomiast bez słowa zostawiliście firmę i jej klientów ( pasażerów) samych sobie. To taka drobna różnica, która jak widzę wam umyka.
zgłoś do usunięcia | autor: ~psychiatra

Do psychiatry - 2019-03-13 10:44:38
Widzę, że oceniasz innych taka miara jak oceniasz siebie. Wypisujesz bzdury. a różnych forach i pod postami nie mając zielonego pojęcia że informacja o tym była podana ale lepiej pisać bzdury i właśnie zmieniać Nick z spostrzegawczego na psychicznego i odwrotnie. Nawet jeżeli chodzi tym opozycyjnym radnym o grę polityczną i ugryzienie Cześka jak to określiłeś to i bardzo dobrze, bo po raz kolejny została pokazana niekompetencja ludzi, zarządzających miejskimi spółkami. A całą wine ponosi właśnie Czesiek, bo zatrudnia swoich po znajomości, którzy wyczyniają cuda a później jest problem z ich tłumaczeniem. Wiele spraw w naszym mieście leży niestety, estetyka miasta, odśnieżanie, komunikacja miejska, i wiele wiele innych. Tylko ciemnemu ludowi wciska się tabelki i wykresy że jest wszystko ,,charaszo- dobrze" A rzeczywistość mówi swoje. I jak zauważam jest już coraz mniej tego ciemnego ludzi, który lykanie wszystko i ludzie zaczynają upominać się o to co im się należy i tak było też w przypadku kierowców ZKM i brawo bo pokazali że pomiatać sobą nie dadzą.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Marek

Do: ~Marek, ~XXYY - 2019-03-13 11:01:12
Przepraszam bardzo ale ja podpisuje się zawsze tak samo.Odnośnie misia UśMicha to jest on maskotka "Pogodnych Suwałk", ale pojęcia nie mam komu wpadło na myśli tak nazwać maskotke, że żadne dziecko nie będzie potrafiło nazwy misia poprawnie powtórzyć. Polski "Miś" to Ryszard Ochódzki (filcyjna postać z filmu "Miś" , więc maskotke powinno nazwać się Misio Rysio tym bardziej, że postać Ryszarda Ochódzkiego w filmie była w Suwałkach.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

Do ~Anna - 2019-03-13 11:23:37
Pijesz do funkcjonariuszy KMP Suwałki którzy już drugi raz rozbili służbowe BMW? Faktycznie masz rację, nie każdy widać nadaje się na kierowce, są małe wyjątki.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

Obłęd - 2019-03-13 12:44:16
Ty spostrzegawczy do pracy a nie cały dzień siedzisz i piszesz bajki.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Piotr

Mareczku mordo ty moja czy jak tam faktycznie się zwiesz - 2019-03-13 12:54:56
polityka, polityka, polityka. Nic z niej nie rozumiesz... Pomimo tego, że uważasz się za jasnego luda Gdybyś rozumiał to być takich bzdur nie wypisywał, że prezydent mianuje swoich. A kogo ma mianować? Cudzego? Czy raczej ludzi do których ma zaufanie, którzy będą wykonywać zlecone im zadania. Co do kierowców to Ty ( bo przecież jesteś kierowcą jak mniemam, by ć może tym zwolnionym albo ich kumplem) i ci zwolnieni niech przyjdą do mnie do zakładu to zobaczą co to jest praca i za jakie pieniądze się pracuje. Przestaniesz zaprzątać sobie głowę odśnieżaniem i innym bzdurami ( zdradziło cię to że jesteś kierowcą) bo normalni ludzie mają to gdzieś, bo mają inne problemy. Jakie Ty kierowco masz kompetencje by oceniać czy twój przełożony jest kompetentny czy nie? Wydaje ci się, że je masz. Jakie studia skończyłeś, ile kierunków by wypowiadać się o kompetencjach lub ich braku. Co takiego osiągnąłeś w pracy zawodowej oprócz kręcenia kierownicą? jak mi napiszesz to wtedy faktycznie uznam, ze jesteś przygotowany do oceny czyjejś pracy. Miłego dnia i uważaj na pasażerów i nie przegap żadnego przystanku
zgłoś do usunięcia | autor: ~psychiatra

w głowie się nie mieści - 2019-03-13 14:12:43
Nie rozumiem przyzwolenia na branie lewych zwolnień, czy to chodzi o kierowców czy inne zawody - może zwłaszcza inne zawody, bo policja powinna stać na straży przestrzegania prawa a nauczyciele tego uczyć.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Zenek

Zenek - 2019-03-13 14:22:15
Wszyscy wiedzą, że są brane lewe zwolnienia, a czy ktoś zainteresował się prawidłowością wystawiania zwolnień lekarskich. Przecież ZUS ma obowiązek to sprawdzić. Pracodawca ma prawo zgłosić to do ZUS. Dlaczego nikt-nic nie robi. Kto im płaci zasiłki chorobowe??
zgłoś do usunięcia | autor: ~XXYY

~XXYY - 2019-03-13 14:58:59
Do 33 dni zasiłek płaci pracodawca, więc to PGK było zainteresowane w kontroli prawidłowości zwolnień. Przedsiębiorstwo może to zrobić samodzielnie, może też wystąpić z wnioskiem o kontrolę do ZUS.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Zenek

Do ~Vincent - 2019-03-13 17:10:33
Vincent masz kolegę.... Piotr też lubi bajki. Łap kontakt to razem i smerfy oglądać będziecie
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

Brak szacunku.. itp - 2019-03-13 17:25:20
Panom Kierowcom jeśli nie odpowiada zawód, praca i płaca to proponuję zmienić pracę. Wtedy porównacie warunki i płace. Większość z nas, spora większość nie jest zadowolona ani z pracy, ani z płacy ani z pracodawcy. Brak kultury, brak poszanowania itp. to ogólny problem większości.... Więc strajkujmy, wszyscy..... Czy Pani sprzątająca, która odśnieża chodniki o 3 nad ranem zimą, jesienią zamiata liście, latem sprząta pety itp... dostała podwyżkę?, Szef szanuje Ją i Jej pracę?..itp...
zgłoś do usunięcia | autor: ~Aga

do Miśka spostrzegawczego - 2019-03-13 19:09:12
Misiu, twój tatuś jest kierowcą w innym przedsiębbiosrstwie, dobrze wiesz jakim
zgłoś do usunięcia | autor: ~Vincent

Do ~Vincent - 2019-03-14 03:43:44
Widzę, że masz problemy sam ze sobą. Urojenia można farmakologiczne leczyć to nie średniowiecze a XXI wiek.
zgłoś do usunięcia | autor: ~spostrzegawczy

do Miśka spostrzegawczego - 2019-03-14 18:44:10
Misiu, widzisz źdzbło w cudzym oku, a nie widzisz belki w swoim
zgłoś do usunięcia | autor: ~Vincent

usunięto przez administratora - 2019-03-14 18:54:42
usunięto przez administratora
zgłoś do usunięcia | autor: brak

usunięto przez administratora - 2019-03-14 19:00:05
usunięto przez administratora
zgłoś do usunięcia | autor: brak

Nagonka - 2019-03-19 21:55:46
Chyba Panu Prezesowi PGK robi się gorąco. Czyżby przestraszył się sprawy w sądzie. Najpierw zastraszyl pracowników pokazując jak łatwo można ich skreślić wystawiając im negatywne opinie a teraz zbiera podpisy popierające jego prezesure. No i jak pracownicy nie są zastraszani kto teraz się nie podpisze. Czy tak powinno wyglądać zarządzanie państwową czyli nas wszystkich spółką.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Antek



podaj: imię / nick *
e-mail
temat *
treść *
Wpisz kod z obrazka *:
Pola oznaczone * są wymagane, aby dodać komentarz na portalu suwalki.info!
 


KWATERY PRACOWNICZE
NIERUCHOMOSCI
SUWALKI.INFO
Kwatery pracownicze

Reklama

REKLAMA
Z jakim problemem spotkałeś/spotkałaś się przy poszukiwaniu pracy?
zbyt niskie wynagrodzenie
zbyt wygórowane oczekiwania
brak umowy o pracę
brak szkoleń
brak odpowiednich warunków/narzędzi do pracy
brak świadczeń dodatkowych
inne

Start


Aktualności


Informacje


Biznes


Rozrywka


Turystyka



Ogłoszenia - Suwałki | Montaż kamer Suwałki | Opieka Niemcy | Markowe świece zapachowe | Tanie Odżywki | Agroturystyka Suwalszczyzna | Reklama Suwałki

Copyright © 2004-2019. Wszelkie prawa zastrzeżone. Numer ISSN: 2080-6701
Redakcja: Suwalski Serwis Informacyjny ul. Noniewicza 95, 16-400 Suwałki
Serwis Suwalki.info nie ponosi odpowiedzialności za treści dodane przez użytkowników
tel: 87 730 5991 e-mail: [email protected], [email protected]
projekt i wykonanie: