suwalki.info - Suwalski Serwis Informacyjny
Login:
Hasło:
Komentarze do Wsparcie finansowe Wigier w ogniu ...

być może - 2018-07-17 10:53:16
być może należy wspierać tylko w czytelny sposób a nie jak teraz poprzez stypendia , nagrody, OSiR , sponsorowanie przez spółki miejskie itp.
zgłoś do usunięcia | autor: ~wojtek

studnia bez dna a my płacimy - 2018-07-17 12:16:27
Czesiu z takimi jak Lauryn chce wydać teraz 200 tysięcy na Wigry jako wykup akcji. ciekawe komu zabrał w ciągu roku budżetowego by dołożyć Wigrom?
zgłoś do usunięcia | autor: ~felek

do felek - 2018-07-17 13:03:11
Nikomu nie zabrał, bo są to ośrodki z rezerwy budżetowej. A Panie Felek raczej na Ty to z Prezydentem nie jesteś więc trochę kultury. Nie wiem czy wiesz, że Wigry to klub z ponad 70-letnią tradycją, w którym obecnie trenuje około 800 dzieci i młodzieży, która dzięki wsparciu również miasta może konkurować jak równy z równym z rówieśnikami z kraju jak również z zagranicy. Z tego co mi wiadomo to stypendia otrzymają również siatkarze oraz babintoniści jako wiodące dyscypliny w mieście. Twoim tokiem rozumowania to również miasto wyda prawie 40 mln złoty na Ślepsk budując im halę.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Anna

Ładnie - 2018-07-17 13:03:19
Tu się daje bez ograniczeń a innym to się żałuje. Oj wstyd Panie Prezydencie oj wstyd.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Kostek

jak zawsze nic nie wiadomo poza tym dajcie nam znów kasę - 2018-07-17 13:22:31
Ile mieszkań z ZBM mają kopacze i trenerzy Wigier? Ile klub płaci za wynajęcie stadionu? Ile spółki komunalne dokładają w ramach sponsoringu do klubu? Ile kasy idzie w ramach dotacji i nagród oraz stypendiów dla działaczy Wigier i kopaczy? Ile klub placi za wynajmowane stadiony i orliki?Czy pan spiker jezcze zyje dalej z oplacanej w ramach OSIR pensji? Czy choć raz ktoś z Ratusza przedstawił odpowiedzi na te pytania? NIE!
zgłoś do usunięcia | autor: ~kopacz

do kopacz - 2018-07-17 13:28:20
oczywiście sytuacja powinna być prosta!! np. miasto daje 3 czy 5 miliony rocznie i wszystko jest czytelne, a teraz to naprawdę nikt nic nie wie, bo miasto sponsoruje klub wieloma żródłami
zgłoś do usunięcia | autor: ~wojtek

@Anna mogą konkurować nawet z rówieśnikami z zagranicy a już - 2018-07-17 13:32:04
w Centralnej Lidze Juniorów grać nie mogą? Najlepiej kit na to,że syn będzie piłkarzem łykają kobietą które się naoglądały zarobków piłkarzy i tatusiowie podwożący dzieci do szkółki Barcelony na treningi najnowszymi mercedesami
zgłoś do usunięcia | autor: ~lol111

.. - 2018-07-17 14:07:28
studnia bez dna jeszcze raz - nie ma efektów nie ma kasy , wybory idą i wszyscy musza zrozumiec ze to ich reprezentanci bedą decydować na co idzie miejska kasa a jak pokazał ostatni mundial pieniądze nie adekwatne do GRY .
zgłoś do usunięcia | autor: ~Izabela

Wsparcie dla klubów - 2018-07-17 14:22:22
Nie rozumiem czemu mają służyć takie artykuły. Uchwała rady miasta o wsparciu dla klubów sportowych dotyczy również Śpepska i SKB. Te kluby również dostają stypendia, nagrody, inne wsparcie. Portal tworzy czarny wizerunek Wigier, klubu który wychowuje największą ilość dzieci i młodzieży. Istnieje od ponad 70 lat. Widać komus jest na rękę napisać przeciwko Wigrom. Artykuł zapewne na zlecenie. Dlaczego nikt nie pisze o hali za 37 mln, architektonicznym bubli.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Portal

Obiektywny - 2018-07-17 14:31:10
A ja popieram działania samorządu suwalskiego w zakresie wsparcia sportu i najbardziej zasłużonego klubu w mieście. Nigdy nie będzie ze wszyscy beda zadowoleni, a miasto musi wybrać dyscypliny wiodące. Uchwała o stypendiach została podjęta jednogłośnie przez wszystkie klubu w mieście. Stypendia oprócz Wigier otrzymuja również siatkarze z augustowskiego ślepska oraz badmintonisci. Pozdrawiam wszystkich kibiców różnych dyscyplin. Brawo Prezydent i radni.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Jacek

Z czyichś pieniędzy!! - 2018-07-17 14:42:47
Co za bzdury niektórzy piszą jak np.Anna. Dotacja z rezerwy budżetowej he he dobre!!! Raczej PWiK i PEC którzy są zakamuflowanymi sponsorami Wigier przez Urząd Miasta w rzeczywistości PWiK podniósł opłatę za wodę ścieki mieszkańcom a żeby załatać dziurę budżetowa ze sponsorowania!
zgłoś do usunięcia | autor: ~rafcio

Do rafcio - 2018-07-17 14:47:20
Kolego wejdź na strone ślepska i zobacz a tam też o zgrozo spółki są sponsorem augustowskiej drużyny. Pisz obiektywnie
zgłoś do usunięcia | autor: ~Jacek

Dbajmy o Wigry - 2018-07-17 15:18:31
Ludzie, ten klub to legenda i wzorowo prowadzony. Jako starszy kibic z radością oglądam młodzież uprawiającą najpopularniejszy sport na świecie. Bardzo proszę o zakup karnetów, wspomóżmy nasz ukochany klub nie bądżmy gorsi od kibiców Widzewa.
zgłoś do usunięcia | autor: ~eryk

@Izabela ostatni mundial nie ma prawie nic wspólnego z Polską - 2018-07-17 15:45:26
Ekstraklasą a tym bardziej 1 ligą.No może prócz mentalności,że postawimy wódkę do baryka aby zrobić "tylko klimat". Tu chodzi o to,że jesteśmy okradani i nie przez jakiś marnych kopaczy ale przez Darków,Cześków i im podobnym,no bo w Polsce to są bardziej pralnie pieniędzy niż kluby piłkarskie. Nie rozumiem dlaczego miasto i jej spółki sponsorują klub sportowy skoro tam trzeba płacić za wejściówkę a mecze jeśli są w TV to tylko płatnym Polsacie Sport który też musi zapłacić im haracz za to dno. Dlaczego mam płacić za zamknięte imprezy? Myślę,że jest potrzebna rewolucja w całym PZPN-ie zaczynając od wpuszczenia polskich lig piłkarskich do ogólnodostępnych kanałów.Wtedy znalazło by się multum sponsorów którzy chcieli by sponsorować i wykupić reklamę aby dotrzeć do dużo większej liczby odbiorców. Ale co do samych Wigier to tak jak napisał @eryk -niech spadną na same dno jak nie mają kasy a potem niech kibice wykupują karnety i zobaczymy czy w ogóle jest potrzeba na taki klub w Suwałkach. No bo wybaczcie mi kibice ale nim mnie to nie obchodzi czy coś ma 70 lat historii. W ogóle abstar****ąc uważacie,że gdyby w Suwałkach pojawił się klub bez tradycji "since 2019" i za kilka lat by wszedł do Ekstraklasy to wy byście dalej wybierali 1-ligowe Wigry? Gdybym nie miał internetu to nie wiedziałbym,że na świecie jest tylu idiotów
zgłoś do usunięcia | autor: ~lol111

Duma miasta - 2018-07-17 15:58:18
Wspieranie sportu to jeden z obowiązków miasta. O Suwałkach w ostatnich latach mówiło się dobrze właśnie z powodu Wigier. Chwalono klub, osiągnięcia, organizację. Wigry na wsparcie miasta po prostu zasłużyły. Wielu komentujących słusznie wskazało, że dotację dostały wszystkie kluby. Autor artykułu niepotrzebnie szczuje na Wigry. I odczepcie się od prezydenta, facet widzi, że coś w mieście działa, to chce pomóc.
zgłoś do usunięcia | autor: ~zbych

Wspierajmy Suwalski Sport - 2018-07-17 16:12:39
Sport, zwłaszcza na szczeblu, który prezentują suwalskie drużyny, czy piłkarska, czy siatkarska, czy badmintoniści, potrzebuje wsparcia. Jest zjawiskiem powszechnym, że to wsparcie kluby uzyskują właśnie od władz Miast. W całej Polsce Miasta dotują kluby i jest to powód raczej do pochwał niż do oskarżeń, bo to znak, że władzom zależy na rozwoju i promocji Miasta. Właśnie dzięki takiemu wsparciu o suwalskich drużynach mówiła sportowa Polska, o charyzmatycznej walce w piłkarskim Pucharze Polskie, czy o boju o najwyższe klasy rozgrywkowe i w piłce nożnej i siatkówce. Stypendia czy nagrody? – Miasto wprowadziło taki instrument do nagradzania sportowców i trenerów nie tylko piłkarskich, ale też siatkarskich, badmintonistów, karateków, szachistów i pływaków, więc po prostu wykorzystują narzędzia, którymi posługiwali się już dużo wcześniej, nic w tym dziwnego. To chyba dobrze, że miasto chce mieć udziały w spółce piłkarskiej, dzięki temu będzie miało większą kontrolę nad budżetem, wydatkami, działalnością klubu, przejrzystością wydawanych pieniędzy i tak powinno być we wszystkich dyscyplinach. Autor artykułu (kimkolwiek jest) wysuwa komentarze o braku przejrzystości, a sam nie potrafi (może nie chce) się ujawnić i ukrywa się – zadziwiające jest to, że aby dodać komentarz na portalu trzeba podać imię, natomiast artykuł zostaje anonimowy?
zgłoś do usunięcia | autor: ~Pietrk

do zbych - 2018-07-17 16:25:55
tak, ale wspierania dzieci i młodzieży, a nie zawodowcow
zgłoś do usunięcia | autor: ~wojtek

do Pietrk - 2018-07-17 16:33:00
udział w spółce piłkarskiej to raczej studnia bez dna, nikt raczej nie zarabia na prowadzeniu klubu w 1 lidze. Sponsorzy robią to ze względów snobistycznych i prestiżowych do czasu aż im to się znudzi lub zabraknie kasy przykładów takich klubów jest mnóstwo...
zgłoś do usunięcia | autor: ~wojtek

nadwyżka - 2018-07-17 16:54:11
nadwyżką budżetową długi trzeba spłacać, a nie rozdawać wybrańcom
zgłoś do usunięcia | autor: ~Marek

@wojtek - 2018-07-17 17:19:26
Czy uważa Pan, że: "Udział w Suwałki Blues Festiwal to studnia bez dna, SOK racze nie zarabia na prowadzeniu takiego festiwalu. Sponsorzy robią te ze względów snobistycznych i prestiżowych do czasu aż im to się znudzi lub zabraknie kasy" - ja uważam zupełnie odwrotnie - właśnie dzięki takim "snobistycznym" sponsorom (w tym Miastu, Prezydentowi i Radzie Miejskiej) może odbyć się w Suwałkach zarówno jeden z największych festiwali bluesowych, ale także dziesiątki spotkań sportowych na najwyższym poziomie, kibice mogą przeżywać emocje, a dzieci mieć ambicje i wyznaczać sobie jako cel "za kilka lat zadebiutować w pierwszej drużynie - pierwszoligowej drużynie". Koszty takich przedsięwzięć są ogromne, a przychody skromne, dlatego finansowanie zewnętrzne jest tak bardzo ważne. Do tego potrzeba ludzi z pasją, którzy pomimo krytyki i oskarżeń, zdolni są do poświęcenia czasu, umiejętności, a często dużych pieniędzy, aby to wszystko funkcjonowało. Jak widać po efektach zarówno w sporcie i kulturze ludzi z pasją nie brakuje, dlatego nie podcinajmy im skrzydeł i pozwólmy, aby mogli robić wielkie rzeczy (wielkie na skalę Suwalską)
zgłoś do usunięcia | autor: ~Pietrk

Jednoosobowe decyzje - 2018-07-17 17:24:05
Lokalny sport należy wspierać. Jednak decyzje o pomocy finansowej powinny być wypracowane przez profesjonalne gremia bez lobbystycznych preferencji. Proszę przeczytać uchwałę Rady Miejskiej o dofinansowaniu sportu. Jest ona tak skonstruowana, że w praktyce o wszystkim decyduje jedna osoba, co może prowadzić do realizacji głównie jej osobistych lub propagandowych upodobań.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Jerzy Broc

do Pietrk - 2018-07-17 17:29:47
najlepiej jednak jak sponsorami nie są podatnicy tylko prywatne firmy
zgłoś do usunięcia | autor: ~wojtek

O Suwałkach się mówiło dobrze,o charyzmatycznej drużynie z - 2018-07-17 17:34:28
Suwałk mówiła dobrze cała sportowa Polska. Dobrze,że miasto płaci Wigrom bo to znaczy,że zależy im na rozwoju i promocji miasta.A JA PYTAM CO JA MAM Z TEGO OPRÓCZ WYŻSZYCH RACHUNKÓW ZA WODĘ I OGRZEWANIE? Co ja mam z tego,że o drużynie z Suwałk bez Suwalczan mówiło się dobrze w Polsce? No i wreszcie co ja mam z tej promocji miasta i gdzie mogę zauważyć jego rozwój spowodowany tym klubem piłkarskim?
zgłoś do usunięcia | autor: ~lol111

lol111 - 2018-07-17 18:04:25
Zdejm klapki z oczu i zobacz klub badmintona w ekstraklasie bez suwalczan, siatkarzy bez suwalczan, ups jest jeden prezes co gra, moze wiec wszystkich równo wykopać żebyś mógł płacić w swoim apartamentowcu mniejsze rachunki ....,
zgłoś do usunięcia | autor: ~An

@An ja o niebie a Ty o chlebie... Piłka Siatkowa ma się tak do Piłki Nożnej - 2018-07-17 18:48:06
jak Liga Mistrzów w siatkówce do Ligi Mistrzów w Piłce Nożnej. W LM siatkarskiej płacisz słono za sam udział i czasem nawet wygrana całego turnieju nie zwróci rzeczywistych kosztów.A w LM piłki nożnej dostajesz grubą kasę za każdy występ nawet w eliminacjach. Zresztą chyba dobrze wiesz,że temat jest o Wigrach bo łoży się na nich dużo więcej pieniędzy mimo,iż jak wspomniałeś/aś słusznie nasi siatkarze,a tym bardziej badmintoniści bardziej zasługują na te pieniądze i dużo mniej ich potrzebują aby odnosić dużo większe sukcesy. Nie mam nic przeciwko temu aby Wigry odciąć od pępowiny i nagradzać sportowców odnoszących sukcesy z pasji do sportu. Myślę,że nie było by wtedy nawet mowy o podwyżkach rachunków za wodę i ogrzewanie
zgłoś do usunięcia | autor: ~lol111

Ukryte dotacje i brak przejrzystości - 2018-07-17 18:52:23
Radni uchwalili dla Wigier stypendia od 2 do 8 tyś zł, (średnio wyszło po 4 tyś.). Należy zaznaczyć, że są to jedynie dodatki do pensji klubowej, która nie wiadomo ile wynosi. Tymczasem prawie równocześnie (ale osobno - żeby nie było przykro) rozdano ochłapy prawdziwym mistrzom: -2 stypendia I stopnia w wysokości 700 zł miesięcznie (za medale w mistrzostwach świata), -2 stypendia I stopnia w wysokości 600 zł miesięcznie (za medale w mistrzostwach Europy), -6 stypendiów II stopnia w wysokości 250 zł miesięcznie (za złote medale w mistrzostwach Polski). Zupełnie kuriozalny jest pretekst pod którym chciano te pieniądze Wigrom dać - zakup usług na promocję samorządu. Takie zamówienie publiczne było jednak zbyt grubymi nićmi szyte, więc zdecydowano się ostatecznie na stypendia. Reszta odbywa się na telefon: dzwoni prezydent do PWiK i sugeruje wspomożenie klubu. Prezes odmówić nie bardzo może choć to malwersacja i niegospodarność - w końcu to prezydent go powołuje i odwołuje. PWiK zakupuje więc fikcyjne usługi promocyjne i wiesza na stadionie kosztowny baner. Są też rozrzutne działania OSiR, PEC. Może mieszkańcu oszczędzasz zimą przykręcając kaloryfery w swoim mieszkaniu, ale wiedz że OSiR przepuszcza i tak twoje pieniądze przez zieloną murawę ogrzewanej płyty boiska.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Robert Grzybiński

dlaczego cała polska pompuje w to pieniądze - 2018-07-17 19:17:36
ludzie kochani czy wy nie widzicie że ładowanie pieniędzy w piłkę nie ma sensu ci wszyscy w reklamach lewandowski szczęsny nawałka w reklamie warki to idzie z naszych kont a nasi piłkarze są nic nie warci śmialiśmy się z Rosji i Rosja zaszła dalej niż my i tak jest co rok pieniądze pompujemy w reprezentacje balonik pęka i do domu nie rozumiem też tego całego jarania się piłką ci wszyscy kibice z niewielką inteligencją schemat piwko chamówa telewizorek i koleżki z brzuchami prymitywni taki widok jest ciągle w Suwałkach jak na Chłodnej przesiadują a w nocy strach wyjść w tamtych okolicach jak z bramy wychodzą nie wiadomo jacy odrzuca mnie to NIE stanowcze oraz NIGDY dla piłki o Wigrach to nie ma co mówić liczą się nasze pieniądze Lewandowski szczęsny mają z reklam miliony a my nic
zgłoś do usunięcia | autor: ~małamys56

Koszty są upaństwowione a zyski sprywatyzowane - 2018-07-17 21:02:16
Dobrze piłki żyje tylko ekstraklasa, garstka piłkarzy, działacze i trenerzy. Szkoda że nie podzielą się tymi dochodami z 1, II, III ligą, młodzieżą piłkarską. Złożyliśmy się na 300 mln. Lewandowskiego. Chory system.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Marcin

Panie Jerzy - 2018-07-17 21:08:31
Zgadzam się po raz który z Panem w 100%. Tak jest jedna osoba będzie zbawcą sportu w Suwałkach. Taką ma moc Prezydent. Dziwne to ,że nie rada a prezydent.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Olaf

Brawo dla miasta - 2018-07-17 22:47:38
Super trzeba wspierać suwalski klub Wigry jeszcze więcej,jako podatnik i mieszkaniec miasta chcę tego!Uważam że wasza dyskusja niepotrzebna
zgłoś do usunięcia | autor: ~Obiektywny

do autor: ~Obiektywny - 2018-07-18 08:27:24
Wypowiadasz się za siebie ja jako podatnik nie chcę ,żeby z moich podatków finansowano WIGRY. Klub ma właściciela ,powinien sam na siebie zarabiać . Jako podatnik nie zgadam się na zatrudnianie emerytów za duże pieniądze w jednostkach podległych Prezydentowi np. zatrudnianie w MOPR emeryta,radnego byłego funkcjonarjusza służb bezpieki PRL-u.
zgłoś do usunięcia | autor: ~też podatnik

Wszystko na siłe, - 2018-07-18 08:37:04
wiadomo Wigry były i będą (chodz to żadna duma miasta), wiadomo, że poza podatkami, które normalnie płacimy, niektórzy - zaznaczam niektórzy sponsorzy generalni odbiją sobie to, co wpłacili na klub podwyżkami usług, które świadczą. Idąc dalej, kto faktycznie sponsoruje Wigry - My, nasza kasa, która tylko przepływa przez spółkę. Sponsorzy, miasto, Wigry już maja wypracowany system obrotu, tak żeby było zgodnie z prawem. Rzecz kolejna, trenerzy i inne pociotki - każdy, kto kończy karierę jakoś załapuje się na etat w klubie. Po trzecie - piszecie, że nie macie nic przeciwko, żeby pompować pieniądz w młodych, w dzieci - tak więc wiele osób ma juz dorsołe dzieci, inni nie maja - dlaczego maja placic, niech kazdy placi za swoje! To się nazywa odpowiedzialność. A ten mlody i tak stad ucieknie - jesli tylko wybje sie ponad przeciętna- no ile mamy pilkarzy stad? temat rzeka, a kasa płynie wbrew nam i za naszymi plecami. Aha nie porownujcie promocji miqasta blues festiwalem, ktory jest znany na cala Europe juz - tak jest do druzyny pilkarskiej. Na koniec powtorze przedmowcow, jest wiele, wiele zdolniejszych sportowcow, ktorzy maja prawdziwe osiagniecia, a im jakos nie spada nic, a to oni odbierajac zloto srebro czy braz mowia ze sa z suwalk..
zgłoś do usunięcia | autor: ~oksymoron

Drodzy Państwo, - 2018-07-18 08:50:11
nie sądzicie, ze zwyczajnie miasta nie stać na 1 ligową drużynę piłkarską, która bazuje jedynie na wypożyczeniach? Mam tu na myśli czołowych zawodników. Chodzę na mecze, znam strukturę i zasady działania klubu i nie ma powodów do dumy. To akurat dobrze wyraziła osoba wyżej - wszystko na siłę, za wszelką cenę i tylko płacz, że mało. Jest wiele innych inicjatyw społecznych, także sportowych, które są bardziej priorytetowe i przysłużą się nie tylko miastu, ale i dla ogółu. Dlaczego w tym chorym mieście dofinansowanie płynie dla ledwo wiążącego koniec z końcem klubu, którego sukcesy to w 80% szczęście - proszę przeanalizować wyniki z zeszłego sezonu, albo dla najuboższych. Ktoś musi to wszystko wypracować, tylko te osoby nie mają z tego nic. Dziękuję za uwagę.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Radek D.

Radek przesadziłeś z tymi 80% - 2018-07-18 08:55:04
fakt faktem mieli fart w zeszłym sezonie i w tabeli zamieszanie. Gdyby zestawić fart i umiejętności pewno wyszłoby po równo 50 na 50. Tylko Wigry, hahahaha
zgłoś do usunięcia | autor: ~waza

ile dokładamy? - 2018-07-18 09:24:55
Czemu nie ma odpowiedzi na to ile kasy idzie na Wigry ze spółek, ZBM, miasta i OSIRu?
zgłoś do usunięcia | autor: ~kinga

Ważne: - 2018-07-18 10:22:04
Piszecie tu o o kolesiostwie w urzedach i na stanowiskach, a w Wigrach dokladnie to samo. Moze w koncu warto przyjrzec sie kogo sie tam zatrudnia, w tej dumie Suwalk. O tyle o ile byli pilkarze zostaja trenerami i maja wyniki -tez nie wszyscy- to co z reszta? Jakie kompetencje maja osoby w administracji, marketingu? Chyba sa tam od wszystkeigo i niczego. Sa tam z sympatii i przez zasiedzenie, bo byly zawsze, a pomyslow brak. Klepia swoje jak potrafia. Zarzad, poza tym, ze siedza w lozy dla vipow, jak dzialaja? Ich decyzje to strzal w 10 czy kula w plot, prosze podzielcie sie sukcesami z mieszkancami. Jeszcze niedwano jak byl pan M. to sie krecilo wszystko wiadomo, potrafil dzialac, mial jak i za co. Teraz sie skonczylo i wyszlo szydlo z worka, ze ludziom brak kompetencji aministracja, marketingowcy sa do wymiany, bo na nauke za nasze pieniadze, metoda prob i bledow za pozno. Moze to przyczyna.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sieja

i jeszcze moze warto dokladnie zbadac obieg gotowki - 2018-07-18 10:28:01
Jaka jest droga kasy ze spolek zanim wyladuje na koncie w klubie. Wszystko wg przepisow, ale czy na pewno? Zadnych zaleznosci i dzialania na granicy prawa, nic nie smierdzi i nie jest naciagane? Triki omijajace prawo podatkowe, powierzchnie reklamowe za krocie, zeby zrobic transakcje i byla legalna, inne sposoby. Byc moze sie myle.. ale poki co slysze cisze w tym temacie.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sieja

A inne dyscypliny? - 2018-07-18 11:03:55
Czytam i czytam i tu tylko piłkarze, siatkarze i badminton. Co z innymi dyscyplinami spychanymi na bok? Pływanie, boks, zapasy, karate, bieganie, LA, triathlon itp. Jeszcze trochę a wszystko upadnie bo kopacze i siatkarze! Już teraz rodzice muszą sami za wszystko płacić. Zapomina się o sportach też wychowujących młodzież. A jeśli chodzi o wychowanie to jak wyjdę na bieżnię pobiegać przy SP7 to aż uszy więdną, takie słownictwo leci z boiska piłkarskiego! Wstyd! A poziom sportowy Wigierków? Taki jak całej Polskiej ligi piłkarskiej, dno. Pompowana dyscyplina sportu bez sensu.
zgłoś do usunięcia | autor: ~kkk

Wigry - 2018-07-18 13:14:58
Witam. Do wszystkich piszących o finansowaniu sportu w mieście - przez UM Czy zdajecie sobie sprawę że pieniądze zainwestowane w sport , kiedyś się zwrócą .Młodzież uczestnicząca w zajęciach sportowych uczona jest dyscypliny, poszanowania kolegów , trenerów , przeciwnika .Uczona jest kultury osobistej oraz przebywania w grupie .Natomiast młodzi ludzie którzy nie maja takiego zajęcia ( ich zajęciem jest wystawanie w klatkach schodowych blokowisk) ­kiedyś pójdą po zasiłki jak ich patologiczni rodzice którzy kiedyś nie zaprowadzili ich na zajęcia(sportowe, kulturalne) Idąc tokiem myślenia tych negatywnie nastawionych proponuję pozbawić zasiłków pijaków ,nierobów i niebieskich ptaków którzy pieniadze i to nie małe biorą od kilkunastu lat , jestem przekonany iż opieka społeczna rocznie wypłaca im dużo więcej niż miasto łoży na sport (nie mówię o osobach chorych , inwalidach tylko o nierobach i pijakach) Pozdrawiam. )
zgłoś do usunięcia | autor: ~bolesław

@bolesław - 2018-07-18 13:58:32
Pierwsze słyszę, żeby pijakom przysługiwały zasiłki. Bezdomni nie dostają praktycznie żadnej pomocy z MOPSu, nawet jedzenia. Co najwyżej MOPS wystawi zaświadczenie, że nie korzysta z pomocy społecznej z którym to może udać się do Caritasu po miskę zupy dziennie. Zimą mogą przespać się na Sportowej, ale rano - wynocha. MOPS jest od 500+, dodatków mieszkaniowych itp. systemowego socjalu. Oni nie mają nawet streetworkerów. Żednada. A wracając do Wigier: nie mówimy tu o sporcie młodzieżowym tylko o starych bykach grających w piłkę zawodowo. Co innego Klub Wigry SA., a co innego Fundacja Akademia Piłkarska Wigry i Stowarzyszenie "Akademia 2012" Wojciecha Kowalewskiego, które szkolą młodzież. Jeśli klub chce pomocy publicznej, to powinien wpierw upublicznić swoje finanse bo inaczej nie wiadomo na co płacimy. Wszelkie dotacje z Unii Europejskiej opierają się np. na umowach i rozliczeniach, głupie finansowanie organizacji pozarządowych wymaga ogłoszeń, konkursów, przedstawienia ofert, oceny wniosków, spełnienia pewnych kryteriów a co ważniejsze - podlega kontroli.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Robert Grzybiński

Do sieja - 2018-07-18 15:21:36
Masz rację!!! Ci wszyscy fachowcy co są zatrudnieni to jedna wielka pomyłka!!! Oni na niczym się nie znają, nie będę tutaj pisał o nazwiskach , ale to jest jedna wielka pomyłka!!! Ilość osób zatrudnionych w klubie też jest jednym wielkim nieporozumieniem. Jak Z Szanowny Zarząd jest taki mocny niech wypisze wszystkich pracowników Klubu i niech napiszę co on robi i czym się zajmuje dokładnie. Czy Zarząd jest chętny i otwarty na takie otwarte deklaracje? Panie Sylwestrze chyba Pan teraz rządzi tym statkiem , czekamy na Pana wyjaśnienia!!!!
zgłoś do usunięcia | autor: ~Mieszkańcy Suwałk ciekawi prawdy

usunięto przez administratora - 2018-07-18 15:42:04
usunięto przez administratora
zgłoś do usunięcia | autor: brak

Wigry - 2018-07-18 15:54:56
Ludzie zamiast pisać swoje niedorzeczne wywody udajcie się się do Plazy i wykupcie karnety.
zgłoś do usunięcia | autor: ~eryk

Jakie tradycje, jaka chluba... - 2018-07-18 18:44:11
Argumenty że to klub z tradycjami, że istnieje już 70 lat są śmieszne. Nie takie kluby z tradycjami padały i nie w takich miasteczkach jak Suwałki. Czy Polonia Warszawa, Widzew Łódź ŁKS, Motor Lublin, Szombierki Bytom, Ruch Chorzów mają mniejsze tradycje? A są jeszcze inne, których tu nie wymienię... Ludzie puknijcie się w te swoje puste głowy. Rozumiem kibiców, ze chcą kasy, ale to niech kibice + sponsorzy utrzymują Wigry,a nie miasto. Przecież słychać o sporach Legii z miastem o sporze Wisły Kraków z miastem. To co Legia i Wisła nie są chlubą miast, że prezydenci rwą od nich kasę... Żal jak czytam te argumenty, że trzeba, że mus bo chluba, bo tradycja...
zgłoś do usunięcia | autor: ~Polak Mały

Rodzice płacą za szkolenie swoich pociech - 2018-07-18 18:48:11
60zł miesięcznie ( za dwa treningi w tygodniu) lub 80zł miesięcznie ( za trzy treningi w tygodniu). Więc proszę nie mieszać w to wszystko najmłodszych. Koszty strojów piłkarskich, dresów i obozów pokrywają rodzice. Na busa też rodzice zbierali kasą na balach karnawałowych...
zgłoś do usunięcia | autor: ~Ojciec młodego piłkarza

Wigry - 2018-07-18 21:11:19
Do Polak Mały. Sęk w tym że w tych klubach pracowali nieodpowiedni działacze. Czyli jesteś nie mały Polak a typowy Polak "im gorzej tym lepiej" Dziadostwo.
zgłoś do usunięcia | autor: ~eryk

Nie mieszać w głowach - 2018-07-19 10:17:06
Proszę nie używać jako synonimu klubu Wigry i seniorów oraz Szkółki piłkarskiej Wigry. Jak pisali przedmówcy koszty utrzymania szkółki w znacznej mierze ponoszą rodzice grających dzieci. resztę dokłada miasto na szkolenie i wychowanie dzieci i młodzieży. I to tu powinniśmy zwiększać zaangażowanie bo inwestycja w dzieci i młodzież to zawsze wymierne korzyści w przyszłości. Ale Wigry seniorzy niech utrzymują się za datków sponsorów i własnej polityki promocyjno -transferowej a nie non stop wyciągają kasę po łatwy pieniądz z budżetu miasta. Brak na to mojej zgody. skoro były pan prezes nie ma już łatwej kasy którą pompował klub to może warto wymienić jego kółko zaufanych słabeuszy na takich którzy będą mieli pomysł na zdrowy klub. Obojętnie czy Wigry będą grały w I czy II lidze zawsze będzie to mój klub!!! Ja też chętnie dowiedziałbym się ile zarabiają zatrudnieni na etatach klubowych pracownicy z imienia i nazwiska. skoro idą tam publiczne pieniądze to chyba nie powinno to być tajemnicą....
zgłoś do usunięcia | autor: ~lud

Lauryn - 2018-07-19 12:31:47
Lauryn jak pracujesz w Wigrach to napisz ile kasy dostajesz? Albo inni trenerzy, bo ciekaw jestem ile to nas kosztuje
zgłoś do usunięcia | autor: ~felek

felek - 2018-07-20 23:25:44
zrob wgląd na oswiadczenie majątkowe radnego i będziesz wiedział. A tak na marginesie po co ta zawiść , pracuj zarabiaj na 8 etatów to też będziesz miał . Oj ten populizm
zgłoś do usunięcia | autor: ~Andrzej



podaj: imię / nick *
e-mail
temat *
treść *
Wpisz kod z obrazka *:
Pola oznaczone * są wymagane, aby dodać komentarz na portalu suwalki.info!
 


REKLAMA
SUWALKI.INFO
Reklama na rok 50% taniej!

Reklama

REKLAMA
Kto twoim zdaniem zostanie prezydentem Suwałk?
Grzegorz Gorlo
Grzegorz Mackiewicz
Czesław Renkiewicz
Sławomir Sieczkowski
Mariusz Szmidt
ODDANIE GŁOSU

Aby oddać głos postępuj zgodnie z instrukcją:

1. Wyślij sms pod numer 7255 (2,46 z VAT) o treści KOD.DODAJ
2. Otrzymany kod wpisz w poniższe pole formularza

Kod SMS:

Start


Aktualności


Informacje


Biznes


Rozrywka


Turystyka



Ogłoszenia - Suwałki | Mieszkania z dopłatą MdM | Olimpijskie ogrody | Opieka Niemcy | Markowe świece zapachowe | Tanie Odżywki | Agroturystyka Suwalszczyzna | Reklama Suwałki

Copyright © 2004-2018. Wszelkie prawa zastrzeżone. Numer ISSN: 2080-6701
Redakcja: Suwalski Serwis Informacyjny ul. Noniewicza 95, 16-400 Suwałki
Serwis Suwalki.info nie ponosi odpowiedzialności za treści dodane przez użytkowników
tel: 87 730 5991 e-mail: [email protected], [email protected]
projekt i wykonanie: