suwalki.info - Suwalski Serwis Informacyjny
Komentarze do "Sprawa dla reportera” u nas...

ale wstyd - 2009-07-23 08:44:11
tp sie pani nauczycielka i jej mamusia popisaly. Jak mozna sie tak zachowywac? To juz nawet nie wymaga komentarza. We wrześniu objerzy to cala Polska. Moze to bedzie kubel zimnej wody na glowe tej nauczycielki i troche ostudzi jej zapaly.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sylwia

Przykre.... - 2009-07-23 10:57:43
Współczuję, ale prawda jest taka, że nikt nie zmieni prawa....
zgłoś do usunięcia | autor: ~Gość

prawo jest dobre - 2009-07-23 12:55:01
i dzieci powinny dziedziczyc po rodzicach. Chlopczyk stracil ojca, ale ma zabezpieczenie finansowe, i tak powinno byc. Inna kwestia jest zachowanie jego matki, ktora nie daje spokoju tesciowej i szwagierce i wloczy je po sadach, bo chce wyrwac reszte majatku. Pewnie, ze nie ma "grabi od siebie", ale istnieje zwykla ludzka przyzwoitosc, a tej wyraznie brakuje tej nauczycielce.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sylwia

chciwosc ludzka nie zna granic - 2009-07-23 20:25:10
Bardzo dobrze,ze zajely sie ta sprawa dziennikarki, bo nie moze krzykliwa cwaniara dreczyc spokojnych i uczciwych kobiet. Dzieki pracy dzisadkow, ojca i jego siostry synek Slawomira bedzie mial latwiejsze zycie. Ale jego mamusi widac jest ciagle malo. Palcem nie kiwnela, zeby cokolwiek dolozyc do majatku, a jak slusznie zauwazyl ktos wczesniej (komentarz zniknal) Jakubowscy moze nie raz nie dojedli, zeby dorobic sie takiego gospodarstwa. Trzeba byc wyjatkowo bezczelnym, zeby tak postepowac. Moze kiedys ktos pokaze synkowi to, co o jego matce napisano. Jezeli ma charakter ojca i rodziny Jakubowskich to nie bedzie chcial na nia spojrzec. Chlopczyk jest jeszcze maly, ale na pewno uwaznie obserwowal to co sie tam dzialo i wiele zapamietal, a napewno to, ze matka i babka nie potrafily nawet uszanowac pamieci jego ojca. Jak taka prostaczka moze byc pedagogiem? Czego taki czlowiek moze nauczyc dzieci? Jaki daje im przyklad, skoro wlasne male dziecko naraza na takie sceny, jak ta opisana i jakies wizyty w sadach i prokuratrurach. Mozna sobie tylko wyobrazic, co sie dzieje i co sie mowi w domu tych prostaczek na temat rodziny jego ojca, ktorej niemalo zawdziecza.
zgłoś do usunięcia | autor: ~marta

to prostaczki - 2009-07-23 22:14:50
wstyd, ze takie po ziemi chodza
zgłoś do usunięcia | autor: ~elżbieta

Krótko - 2009-07-24 13:05:43
mówiąc trafiła kosa na kamień!!!!!
zgłoś do usunięcia | autor: ~Taki

tendencyjna Jaworowicz!!! - 2009-07-24 13:11:20
Będąc naocznym i bezstronnym świadkiem zdarzeń stwierdzam, że pani Jaworowicz była od samego początku uprzedzona do teściowej i jej córki. Poza tym nikt nie stanął w ich obronie. Nie dano im możliwości przedstawienia swojej wersji zdarzeń. Zresztą same tego nie chciały w myśl zasady że tylko winni się tłumaczą. I to jest ich duży błąd Jeśli cała publiczność - 3 września wyciągnie takie wnioski jak ja po przeczytaniu tego stronniczego artykułu - to na miejscu teściowej i jej córki zapadłbym się pod ziemię! ze wstydu!!! Wypadły naprawdę beznadziejnie i zaręczam że jeśli reportaż będzie dobrze zmontowany to cała opinia publiczna będzie po stronie Jakubowskich. -Nie wiem czemu one przyjęły taką dziwną postawę i nie potrafiły wypowiedzieć choćby jednego sensownego zdania od serca w swojej obronie zasłaniając się tylko prawem, które to stoi niestety po ich stronie...a biedne panie Jakubowskie zostaną bez grosza. Już nie mogę się doczekać reportażu. Takiego cyrku dawno nie było na całą wieś i okolice. Wszyscy we wsi nie muszę mówić za kim trzymają. Tylko mi jest żal nauczycielek i przede wszystkim chłopczyka.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sąsiad

A co wg ciebie miały powiedzieć od serca? - 2009-07-24 14:22:25
Że sumienie sumieniem, ale pieniądz nie śmierdzi? Brakuje w naszym systemie prawnym miejsca dla zasady słuszności, opartej bardziej w etyce, czy moralności niż na konkretnym przepisie prawa. A miałoby to tutaj zastosowanie.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wadim

podzielam - 2009-07-24 16:40:37
opinie sąsiada. A najwiecej wymadrzal sie Wilczewski z Klajpedy. Zapomnial sam, ze za kawalera zrobil pannie dzieciaka, teraz doroslego syna, ktorego sie wyparl i jego zonka wyganiala go z chalupy jak chial ojca odwiedzic. Ciekawe, czy dostal co jego z gospodarki ojca. Albo jak jego zona Krysia sama przyprawila rogi swemu mezowi Obroncy moralnosci, ha ha ha
zgłoś do usunięcia | autor: ~obserwator

sąsiedzie opowiadasz bzdury - 2009-07-24 19:44:21
Żeby powiedzieć zdanie od serca trzeba to serce mieć. A one są ostatnie we wsi które mają jakieś zasady, a szczegolnie młodsza. Nie tłumaczyły się, bo nie miały nic do powiedzenia i nic na swoją obronę. Jak się robi draństwa to jak je potem publicznie wytłumaczyć, żeby ktoś jeszcze w to uwierzył. Lepiej więc wrzeszczeć i rzucać paragrafami. To zawsze robi wrażenie jak sie podkreśla, ze wszystko zgodnie z prawem. One się tym prawem i dzieckiem wszędzie podpierają bo niczego nie mają na usprawiedliwienie swoejego postępowania. One nie przyjęły dziwnej postawy, ale nie mają argumentow. Żeby je miały to słyszałbyś je na pół kilometra. Jako sąsiad dobrze o tym wiesz. Ja też na ich miejscu spaliłabym się ze wstydu, zwłaszcza za krzywdę którą robią dziecku i Jakubowskim. Mnie jest też go żal. Ale nie żałuję matki, która zostawiła Sławka w dzień po ślubie i świadomie skazała na życie bez ojca. A teraz wydziera jego rodzinie resztki ojcowizny, które według prawa jej się nie należą. A jak już tam byłeś Sąsiedzie to trzeba było stanąć w obronie sąsiadek przed tendencyjną Jworowiczową, skoro ich teraz tak żałujesz. Ja też niemoge się doczekać na ten program i ten cyrk. Będą miały za swoje i polatają po wsi z podkulonym ogonem.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sąsiadka

.... - 2009-07-24 21:08:49
Mam pytanie? Kto z mieszkańców wsi Wersele był na nagraniu? Chyba nikt! Dlaczego? Odpowiedzcie sami sobie na to pytanie! Może te panie Jakubowskie nie są wcale takie dobroduszne. Mimo wszystko współczuję im tragedi jaka ich spotkała.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Bry

niezly cyrk - 2009-07-25 23:34:48
a malpy w roli glowej to stara Danuta i mloda Danuta Jakubowskie.
zgłoś do usunięcia | autor: ~tez sasiad

bledy, - 2009-07-26 00:45:28
jakie robi autorka teksu, sa karygodne. Inerpunkcja lezy, pani red. szasta przecinkami na prawo i lewo, czy trzeba czy tez nie. Poza tym, droga pani Gawęcka, wyraz: niedługo pisze sie razem, a nie oddzielnie. No i skladnia tez sie kłania: zadbam o jego majatek, póki jest mały. Zdanie podrzedne odnosi się do nadrzednego, czyli majątek jest mały. Oj pani Gawęcka, gdzie konczyła pani szkoły, chyba w Olecku i to zaocznie... Nie obrazając Olecka
zgłoś do usunięcia | autor: ~polonista

kiepski polonista - 2009-07-26 10:36:32
co sam nie potrafi pisac, a innym zwraca uwage. Zajrzyj polonisto do podrecznika: nie rozdzielnie pisze sie "przed przysłówkami wtedy, gdy partykuła nie jest nie tylko zaprzeczeniem, ale też wprowadza przeciwstawienie".
zgłoś do usunięcia | autor: ~marta

blad ortograficzny u gaweckiej - 2009-07-26 18:40:27
marta, cytuje zdanie:"Nie dlugo cieszylismy sie ta ciszą". gdzie w tym zdaniu widzisz owe przeciwstawienie? gdyby bylo: nie dlugo, ale przez krotki moment - wtedy masz przeciwstawienie. Jednym slowem, Olecko...
zgłoś do usunięcia | autor: ~polonista

polonisto!!! - 2009-07-26 21:51:34
czepiaj się swojej baby a nie przecinków bo to jest nieistotne i nie dotyczy meritum sprawy. Przeczytaj jeszcze raz jak nie wiesz o co chodzi autorce a jeśli jej ortografia uraziła Ciebie to pozwij ją do sądu, bo widzę że zalazła Tobie chyba za skórę? W twoich wypowiedziach naliczyłem minimum 10 różnorakich błędów. Polonista z Ciebie taki jak z koziej d.py trąbka i zgodzę się z Martą w 100 procentach.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sąsiad

do polonisty - 2009-07-27 08:40:34
Sprawdziłam w "Tygodniku Suwalskim" tam jest "niedługo" czyli z ortografią u dziennikarki jest wszystko OK. Interenet od takich błędów aż się roi i nie masz się czego czepiać. Często jakieś sprawdzacze pisowni robią same poprawki. Tak czy owak, artyuł jest ekstra. Poprzedni o Jakubowskich zresztą też.
zgłoś do usunięcia | autor: ~baska

hehe - 2009-07-27 10:44:05
niewiadomo jaka prawda wiadomo: PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA
zgłoś do usunięcia | autor: ~monika

<haha> - 2009-07-27 10:46:53
a co do tych błędów to każdy ma prawo wcisnąć niechcący dodatkową spację. Jacy ludzie potrafią być niemożliwi. Wytykamy drzazgę w oku innych a nie widzimy u siebie belki.
zgłoś do usunięcia | autor: ~monika

ohyda - 2009-07-27 12:28:13
Gawecka jak chce szukac tematow na kolejny artykul, to niech zajrzy na cmentarz, w Suwalkach sa az 2. A ile tam tragedii. Albo niech redaguje kronike kondolecji, zalozcie cos takiego w tym tygodniku, niech babka sie realizuje. Bo niedlugo otworze lodowke - a tam Gawecka, a w szafie Jaworowicz
zgłoś do usunięcia | autor: ~miki

jeszcze sporo tematów - 2009-07-29 12:22:09
u nauczycielki się znajdzie
zgłoś do usunięcia | autor: ~sąsiad

wersele - 2009-08-04 12:05:57
Spadek po ojcu należy się synowi,ale co pani "wydrzycielka" po sprzedaży ojcowizny da swemu synowi gdy on będzie dorastał? Czy jeszcze choć grosz będzie miała na opłacenie studjów,urządzenie przyjęcia weselnego i mieszkania. Takie postępowanie bardzo żle świadczy o niej i jej mamuśćce. Wójt gminy powinien niemoralną osobę zwolnić z pracy i nikt nie powinien zatrudnić tak kłótliwej osoby może pracując na roli nauczyłaby się szacunku do teściowej i szwagierki oraz osób,które wypracowały w trudzie i znoju ten majątek. Życie kiedyś ją zweryfikuje.Mam nadzieję,że w nędzy skończy samotnie w domu opieki bo trafi na taki sam jak ona personel,który odrze z resztek.Syn również "zapłaci pięknym za nadobne". Oboje z mężem pochodzimy ze wsi i czasem odwiedzamy nasze kochane rodziny na ojcowiżnie. Matka trójki wykształconych i usamodzielnionych dzieci/za nasze małżeńskie wspólnie zarobione pieniądze/!
zgłoś do usunięcia | autor: ~maria

Jak Kuba Bogu - 2009-08-04 12:40:34
Wszystkim, którzy nie znają tej historii osobiście radziłabym nieco ostrożniejsze wypowiedzi. Nikt nie chce pamietać jak synowa w Werselach została powitana(wielokrotnie)- teraz żegna teściową i tak znacznie grzeczniej. A majatek już częściowo został wyprzedany- i to nie przez nauczycielkę. Teraz nawet ojcostwo Sławka próbuje się podważać plotkami... Czy nie zbyt łatwo nam przychodzą osądy? Nprawdę we wszystko co napisane trzeba wierzyć nie zastanawiając sie nawet czy to rzeczywiście jedyna prawda?
zgłoś do usunięcia | autor: ~siąsiadka

świat się śmieje - 2009-08-05 08:34:14
a czy ktoś zauważył, że te wszystkie wpisy przeciwko matce jedynego spadkobiercy pisane są jedną i tą samą ręką, nawet próba zmiany języka na tzw. "wiejski" jest robiona tak nieudolnie i popełniane są te same błędy stylistyczne i to na obu forach, świat się śmieje a wnioski same się nasuwają
zgłoś do usunięcia | autor: ~J.A

? - 2009-08-05 14:29:38
A jak dziecko dorosnie, to moze wlasnie ono pokaze babce i ciotce, gdzie ich miejsce? Dostana pewnie motyka po grzbiecie a w domu opieki spolecznej bedzie ciotke i babke odwiedzal nie wnuczek, ale Jaworowiczowa
zgłoś do usunięcia | autor: ~bodzio

trafna uwaga - 2009-08-05 16:30:37
rzeczywiście trafna uwaga i prawidłowe wnioski wysuwa sąsiadka, pineska jok czy też diabeł wie kto w każdym bądż razie wiadomo przecież że to uczycielka broni się jak tylko może i wychodzi na tym jak zabłocki na mydle. Jest takie powiedzenie że każdy sądzi według siebie. To akurat pasuje do ciebie jak ulał, uczycielko jak z koziej dupy trąba. Myślisz że jak sama się pocisz w tym internecie że aż żelażne żęby ci się polusowały to inny to robią tak samo jak ty.Lepiej się nie wysilaj i nie oskarżaj innych bo inni to dla ciebie nie rodzina Jakubowskich na których się mścisz za swoją podłość i chciwośc!!!. Ze też jeszcze świat nosi taką głupią babę. Mało że głupia to podła. Wstyd przyznawać się ze mieszkam w Kruszkach bo każdy pyta czy my znamy tą podłą wściekłą babę z Kruszk i jej zapieniną matkę.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sąsiadka Krusziki

jakie ojcostwo - 2009-08-05 17:00:20
O jakim ty ojcostwie mówisz. Już wszyscy w okolicy trąbią że to nie Sławka dzieciak. Podobny ten spadkobierca Slawkowy do twego obecnego gacha małorolnego z Kłajpedy. Podobny do niego jak dwie krople wody.Ciekawe czy Sławek robił badanie genetyczne na potwierdzenie ojcostwa. Napewno się nie zgodziłaś bo miałaś pietra że wszystko się wyda!!!!!!!!!!Teraz owiniesz dookoła palca swego gacha wrobisz jego w ciąże, powiesz że to jego dzieciak i znów będziesz miała majątek .
zgłoś do usunięcia | autor: ~tez sąsiadka

świat się śmieje - 2009-08-05 22:45:33
Śledzę komentarze do tego artykułu oraz do tego wcześniejszego i załamuje się coraz bardziej. Głupota ludzka nie zna granic. Prawo jest prawem i tego nikt nie zmieni, Mały odziedziczył wszystko po ojcu, Bo skoro Sławek uznał go za syna to musiał nie mieć wątpliwości.a żadnego badania DNA nie było- widocznie taka była wola Sławka. Ale boli mnie fakt że w osobie eks żony nie widzę pokory i człowieczeństwa. Swoje zachowanie wobec rodziny Sławka powinna zmienić ze względu na pamięć o człowieku, dzięki któremu zapewniła sobie dostatnie życie. Sławek zapłacił największą cenę, życie które dopiero się zaczynało mu układać i w końcu może byłby szczęśliwy a tak tragicznie zostało przerwane. Jego już nie ma a wy bierzecie się za łby za byle g....no, a to siano, a to motor. Czy to ma aż taką wartość? Kobieto dostałaś już tyle, nikt tego ci nie zabierze więc daruj sobie resztę.
zgłoś do usunięcia | autor: ~ania

... - 2009-08-09 11:07:29
dobrze, ze Sławek juz tego nie widzi tylko spokojnie użyźnia glebę. Poza tym maszyny same nie zabijają. Jego zabiła prowizorka i brak ostrożności.
zgłoś do usunięcia | autor: ~bono

usunięto przez administratora - 2009-08-09 12:38:05
usunięto przez administratora
zgłoś do usunięcia | autor: brak

sponsoring - 2009-08-09 15:22:58
Mój kolega dziwi się, dlaczego pod obydwoma artykułami nie pada nazwisko sponsora, czyt. sponsorki tych wypocin.
zgłoś do usunięcia | autor: ~mania

interes życia - 2009-08-09 17:12:34
Czy wiecie, ze siostra Sławka zrobiła interes zycia? Krowy, które darował jej Sławek potem odkupował od niej. Może pójdzmy za ich sladem i też się dorobimy takiej gospodarki jak Sławek
zgłoś do usunięcia | autor: ~bezimienny

do bezimiennego - 2009-08-10 14:50:47
ty tez zrob taki interes. Daruj swoje swinie Ewce, a potem od niej odkup. Majątek zbijesz jak sie patrzy.
zgłoś do usunięcia | autor: ~sąsiadka

.... - 2009-08-13 22:09:24
ta pani psycholog Jakubowska to juz nie ma gdzie wlezc tylko do tv. czego ona tam szuka?popularnosci?kobieto, modl sie za swego brata a nie chodzisz po sadach i ciagasz dzieciaczka, za malo pieniedzy dostalasz za maszyny? jak za malo to niech ci Jaworowicz dolozy. I znajdz se chlopa, tylko kto cie zechce.
zgłoś do usunięcia | autor: ~xxx

Przed laty przeżyłam - 2009-08-17 22:38:45
wielką tragedię. Też zostało dziecko - sierota. Został również tzw. majątek. Nikt nam nie dał prawa głosu. W sądach byliśmy poniżani. Wyroki zapadały nawet bez akt sądowych. Z tzw. majątku nie ma nic, wszystko zostało roztrwonione przez "kochajacą ciocię", która skrupulatnie inwestowała rentę sieroty w alkohol. Dziecko z czasem przestało się uczyć. Teraz nie ma nic: zabezpieczenia, wykształcenia, tożsamości. My przeczuwaliśmy wtedy, że tak może się stać, ale nikt nam nie dał prawa głosu i nikt nie wysłuchał naszego krzyku rozpaczy. Wiecie jak to jest, kiedy człowiek nie ma siły już płakać? Kolejne dziecko, które jest TYLKO kartą przetargową.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wiem jak to się skończy

3 września - 2009-08-31 19:46:50
juz sie nie moge doczekac zeby zobaczyc te gwiazde nauczycielke i jej mamusie w akcji u Jaworowiczowej. Pewnie cale suwalki i powiat zasiada przed telewizorem.
zgłoś do usunięcia | autor: ~marta

kogo - 2009-09-01 17:09:17
Kogo to obchodzi? ludzie pracy nie mają,pieniędzy, a dzieci do szkoły idą i potrzeba na wszystko dać, tylko skąd? Moze P, Jaworowicz da?
zgłoś do usunięcia | autor: ~:)

obchodzi, obchodzi - 2009-09-01 19:03:58
a najbardziej te co "pracy nie maja" bo wola ogladac seriale w telewizji. Teraz najwieksze lenistwo i nieudacznictwo mozna elegancko wytlumaczyc brakiem pracy. Ten kto chce pracowac to prace znajdzie. A Jaworowiczowa kasy nie rozdaje, ale ludziom pomaga jak juz wszystko zawiedzie.
zgłoś do usunięcia | autor: ~marta

oskarzona psycholog - 2009-09-03 19:00:21
nie moge doczekac sie, kiedy ta pani psycholog znowu zasiadzie w lawie oskarzonych. nieczesto zdarza sie, ze psycholog jest oskarzony, he he, moze wtedy niech zaprosi tv z kamera na sale sądową i niech cale suwalki zobacza te pania w akcji.
zgłoś do usunięcia | autor: ~mmm

.. - 2009-09-03 21:53:57
ej , to chodzi o E. Jakubowsko z ZS 3 w suwałkach?
zgłoś do usunięcia | autor: ~...

Apeluję do ludzi, którzy są władni - 2009-09-03 22:14:35
prokuratury i organizacji które statutowo sprawują opiekę nad dziećmi. Ratujcie to dziecko przed toksyczną matką i babką. Jesteście po to, żeby interweniować!
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wiem jak to się skończy

Do Pani, która straciła Brata - 2009-09-03 22:37:12
W dzisiejszym reportażu, patrząc na Panią, zobaczyłam siebie z przed lat. Dla mnie świat zawalił się, kiedy byłam młodą dziewczyną. Niestety Brat spotkał ludzkie hieny. Też uznał dziecko. Został złapany na ten sam "haczyk". Mienie Brata, nasze, wszelkie odszkodowania "poszły" na zatracenie. Słowami nie wypowiem, jak byliśmy poniżani w Sądach, przez Prokurator, która wydawała wszystko drugiej stronie. Byłam wszędzie, pisałam wszędzie. Krzyczałam głosem rozpaczy. Teraz po wielu latach, tak jak pisałam wyżej, dziecko zostało z niczym. Teraz po wielu latach, mam też pewność, że nie jest biologicznym dzieckiem Brata. Identycznie, chodziło tylko o przejęcie majątku, który był ciężką pracą, brakiem odpoczynku, staraniem o uczciwe i normalne życie. Zdarza się jednak, że spotykamy na swej drodze ludzkie hieny, które zrobią wszystko, żeby lekko i wygodnie żyć. Mam nadzieję, że trafi Pani na Ludzi mądrych, którzy pomogą przetrwać Pani i Mamie. Bo przecież Wam obu jest tak ciężko.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wiem jak to się skończy

!!! - 2009-09-04 15:57:16
Brak słów! Ta była żonka powinna odpuścić. Ja bym tak nie zrobiła jak ona bo bym się bała Boga. Ale cóż są różne charaktery. Majątek to nie wszystko, trzeba żyć tak żeby móc spojrzeć ludziom w oczy. Lepiej być człowiekiem biednym ale szczęśliwym a czy można być szczęśliwym wiedząc, że ktoś przeze mnie cierpi? Ja bym nie była. Kobiety ze sobą się nie nawidzą zapewne już z od zamierzchłych czasów, ale na litość Boską nawet najgorszemu wrogowi nie zrobiłabym czegoś takiego.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Koszmar

ratujcie dziecko - 2009-09-04 17:42:06
nauczycielki i dzieci z gimnazjum, które uczy. To skandal, ze dyrekcja szkoly i wladze oswiatowe do tej pory nie zareagowaly chociaz w Tygodniku suwaslkim ukazaly sie dwa artykuly na temat nieludzkiego postepowania nauczycielki wobec rodziny bylego meza. Nauczyciel jest zawodem spolecznego zaufania, ktoremu oddajemy nasze dzieci. A jak taka nauczycielka moze wychowywac? Dziwie sie rodzicom tych dzieci, ze jeszcze nie zaprotestowali. Serce sie krajalo jak babka, podobno tez nauczycielka na emeryturze, rzucala biednym dzieckiem, a matka stala obok i patrzyla na to. Powinno sie jej odebrac prawa rodzicielskie za takie bezduszne wykorzystywanie z premedytacja wlasnego dziecka.
zgłoś do usunięcia | autor: ~marta

Wywalcie te pania psycholog z pracy!!! - 2009-09-04 18:06:53
Dziwie sie, ze szpital trzyma jeszcze taka, co zasiada na lawce oskarzonych z roznych artykulow kodeksu karnego. Ta kobieta o dziwo pracuje w centrum pomocy rodzinie DLACZEGO TEGO NIE BYLO W PROGRAMIE Psycholog musi byc czysty jak lza, bo to on doradza ludziom i ciekawe jak ta Danka Jakubowska to robi. Jak mozna miec zaufanie do takiej, co podrabiala podpisy brata??Moze niech ci, co jej tak wspolczuja, przejda sie na sale sadowa. Razem z tv. A Jaworowicz faktycznie jest jednostronna i tendencyjna, kazdy to widzi
zgłoś do usunięcia | autor: ~mmm

warto jeszcze raz obejrzec - 2009-09-04 18:14:56
ten reportaz na stronie http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/sprawa-dla-reportera/wideo/03092009-2115 Jak zyje nie widzialam takich okropnych kobiet. Ta babka dziecka mowi ze ona go wychowuje. Pani Jaworowicz ma racje, ze tym sie powinien zajac rzecznik praw dziecka. Tego biednego chlopczyka trzeba bronic nie przed ciotka i babka Jakubowska, ale przed jego wlasna matka. Posluchajcie jak madrze mowi prawnik, ktory slusznie zauwazyl, ze gdyby temu dziecku cos sie stalo to ta dwu dniowa zona Slawka zostalaby wlascicielka calego majatku. Babka Jakubowska pewnie sie modli, zeby wnuczek zdrowo sie chowal, a nie zyczy mu smierci.
zgłoś do usunięcia | autor: ~baska

spadek - 2009-09-04 18:28:05
to jest przyklad dla tych mlodych ludzi, ktorzy zamierzaja brac slub, gdy dziewczyna jest w ciazy.Robcie test na ojcostwo. Ja swojemu synowi wbijam to w glowe juz od paru lat.
zgłoś do usunięcia | autor: ~gość

po łebkach... - 2009-09-04 18:52:10
Fakt, że reportaż nie był obiektywny...ale też synowa i jej matka swoim występem przekreśliły siebie, niezależnie od tego, że w wielu sprawach mają rację.. Zachowały się idiotycznie. Szkoda, że poleciano "na skróty"- to przecież nie wydarzyło się w jeden dzień... Faktem jest też, że ze wsi nie było nikogo...ciekawe, prawda?Niestety, wyrządzona krzywda prędzej czy później wraca. Dzisiaj przekonuje się o tym pani J. ale może kiedyś być tak, że zemsta obróci się przeciw synowej...chociażby za sprawą jej syna. Radzę o tym pomyśleć, bo wbrew pozorom starość nadchodzi szybko...a czasem jest baaardzo długa. Zanim pokończą się wszystkie sprawy i apelacje...pewnie się rozsypią te piękne zabudowania...czy nadal będzie warto? No cóż...pożałowano kiedyś alimentów...dzisiaj w odwecie zbiera się walizki... A propo...osoba biedna, z samej emerytury jest w stanie kupić tak drogie mieszkanie i samochód? Chyba zmienię zawód....
zgłoś do usunięcia | autor: ~dobra znajoma

do goscia - 2009-09-04 19:03:42
a ty zrobiles test na dna? a moze twoj syn wcale nie jest twoim, lec na badania
zgłoś do usunięcia | autor: ~majka

Brak przyzwoitości - 2009-09-05 09:35:48
Po oglądnięciu reportażu w TVP jestem oburzony zachowaniem matki i babki chłopczyka względem rodziny Jakubowskich. Takie postępowanie kwalifikuje się do odwołania spadku, z powodu okazywanej wielkiej niewdzięczności. Jeśli prawo jest po stronie matki dziecka, to gdzie jest zwykła ludzka uczciwość i przyzwoitość. Ta pani zatrudniona w szkole podstawowej okazuje, że jest pozbawiona wszelkich zasad etycznych i moralnych. Z tego powodu powinna zostać odsunięta od pracy z dziećmi, ponieważ swoim postępowaniem dowodzi, że nie nadaje się na pedagoga.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Franciszek

spor nie wiadomo o co - 2009-09-05 10:28:49
Chyba chodzi o to, zeby zrobic badania DNA Ci co najwiecej tam krzyczeli, jakas stara sasiadka, niech najpierw w swojej rodzinie sie przebadaja. Ciekawe, co by tam wyszlo... Pewnie w tej rodzinie tej krzykliwej babki co niektorzy musieliby zmieniac dowody osobiste z imieniem ojca Albo zamienic sie zonami P
zgłoś do usunięcia | autor: ~majka

Babcia wypiera sie wnuka - 2009-09-05 10:55:30
No to popisala sie ta babcia przed kamerami. Wprost wypiera sie swego wnuka, slucha ze spokojem i przyklaskuje jakemus belkotowi o badaniach DNA. Ja sie nie dziwie matce dziecka, ze uciekla stamtad. Kto by z taka baba wytrzymal, co to odwraca sie od wnuczka. Jakby moich dzieci wyparla sie ich babcia, to bym jeszcze klape od tej studni otworzyla. HANBA
zgłoś do usunięcia | autor: ~Mirka

badania - 2009-09-05 15:52:56
nie rozumiem , jezeli to jest naprawde wnuczek, to dlaczego tak walcza o te badania.ja uwazam , ze jezeli matka jest na 100procent pewna ,czyje jest dziecko , to bylaby dumna z tych badan.Nie rozumiem.Pokazalaby , ze to jest naprawde dziecko zmarlego, a pozniej mialaby wszystko w dupie,i tak spadek dziecka i jej.ja rowniez i moj syn odziedziczylismy spadek, ale syn mial juz 16lat i wykapany tatus byl, ale jakby zarzadala rodzinka badan z mila checia zgodzilabym sie,a nie jak ta pani boi sie, czyli ie jest pewna.
zgłoś do usunięcia | autor: ~gość

co do badan - 2009-09-05 17:45:11
to ten zmarly mial czas,zeby je wykonac. Widocznie nie musial, bo nie mial zadnych watpliwosci. Ja na miejscu matki dziecka zadalabym udowodnienia, ze jej szwagierka jest prawdziwa siostra zmarlego, a nie przyrodnia, bo i tak moze byc.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Mirka

do Mirki - 2009-09-05 18:08:57
tobie powinno sie otworzyć klapę od szamba a wcześniej nauczyć słuchać i patrzeć oraz szacunku dla ludzi
zgłoś do usunięcia | autor: ~sąsiad

nie taka ona pewna - 2009-09-05 18:14:08
każda mądra i porządna kobieta w takiej sytuacji zrobiłaby badania i udowodniła, że ma racje. Nawet po to, żeby dziecko jak dorośnie nie miało wątpliwości. Tylko trzeba mieć pewność, że się udowodni, a ona się broni, więc to coś znaczy. Zresztą reputację w okolicy ma taką jaką ma.
zgłoś do usunięcia | autor: ~zuzanna

badania - 2009-09-05 18:52:00
Zrobmy badania hurtowo, dla wszystkich w okolicy, najlepiej w powiecie.ciekawe, kto jest dzieckiem ksiedza? A kto sasiada i listonosza? Moze zrobmy zaklady i obstawiajmy. Moze ta siostra ma szanse dziedziczyc po prezydencie, najlepiej USA. Nie wspomne o Clintonie i jego slynnej "aferze rozporkowej".
zgłoś do usunięcia | autor: ~DNA

spadek - 2009-09-05 20:36:43
Niektorzy boja sie jak ognia badan DNA, nie rozumiem dlaczego. Przecież to widac , ze poleciala na majatek , skoro tak szybko uciela, ha ha ha,wstyd tylko, ze to nauczycielki, kobiety wyksztalcone, ale chyba nie na dziennych studiach , tylko tak jakos. Kobieto zrob badania , pokarz, ze to naprawde Twoje i Jego i weż wtedy wszystko co sie nalezy .Wez z podniesioną glowa i miej gadanie gdzies. ja bym tak zrobila.Wiecej wiary w siebie, a matce powiedz zeby tak sie nie darla , bo wstyd. sama powinnas trzymac dziecko i mowic z duma. Kolezanka po fachu
zgłoś do usunięcia | autor: ~babsztyl

do DNA - 2009-09-05 20:39:59
Mysle , ze to pisala sznowna mamusia, ktora boi sie o swoja corusie.
zgłoś do usunięcia | autor: ~babsztyl

mamusia i córusia - 2009-09-05 20:54:24
to dzieło samego szatana. Tu nawet badan DNA nie trzeba robić. To wstyd, żeby tak się zachowywały nauczycielki. Pal lichą tą starą, już i tak rozumu nie nabierze ani ogłady, zresztą pewnie już siedzi na emeryturze. Ale tą młodą powinni pognać ze szkoły. Nie wiem gdzie jest dyrekcja szkoły i rada pedagogiczna. Po co im taka czarna owca. Rodzice tez powinni cos zrobic, bo jak im taka nauczycielka wyedukuje dzieciaki to też na starość zostaną bez dachu nad głową i szklanki wody.
zgłoś do usunięcia | autor: ~dna

spadek - 2009-09-05 21:14:14
Wiadomo, ze to i tak nalezy sie dziecku, to dziecko uznal za swoje , czy DNA wyjdzie takie, czy siakie.Dla swwojej satysfakcji i zamkniecia buzi obgadujacym , ja bym zrobila. To nic nie zmieni, ze to ojcowizna. To co zapisal brat siostrze przed smiercia , nalezy sie jej. matka ma dozywotnio mieszkanie, a za swiatlo i wode , wstawi sobie liczniki i moze korzystac. To przeciez babcia chlopczyka i przy dziecku nie powinne tak sie klocic, a tym bardziej nauczyciele i psycholodzy. matka dziecka i tak nie bedzie mogla roztrwonic calego majatku, sad wie co robi. Kobiety opamietajcie sie, stracicie wiecej na adwokatow i sady. Wzbogaca sie na Was. Pomyslcie, lepiej cos sobie kupcie za te pieniadze. mama tego chlpoczyka powinna przestac, jest mlodsza i madrzejsza. Sprwy pokoncza sie i nie zakladajcie nowych. Po co.Przeciez to nic nie da.Dziecko dziedziczy , obojetnie czy adoptowane, czy uznane, czy SLAWKA. On kochal synka . Nie trwoncie pieniedzy. Wiadomo, ze majatek trzeba sprzedac, bo nie ma komu pracowac na tych hektarach. dziecko ma mame i dwie babcie i powinno byc szczesliwe.A jezeli mama chlopczyka znajdzie mu tatusia drugiego, to dobrze. dziecko jest male i potrzebuje zastepczego ojca, oby tylko dobrego.
zgłoś do usunięcia | autor: ~obserwator

badania - 2009-09-05 21:15:23
Ciekawe skad material genetyczny pobrac, z grobu? przeciez trup juz sie dawno rozlozyl i nie ma co juz badac. a moim zdaniem ta synowa zachowala sie normalnie, nikogo nie obrazila, nie popychala, w przeciwnienstwie do tej drugiej pani, siostry, ktora uzyla wyzwiska. A ten ksiądz, co tak zada badan, jako duchowny powinien sie zastanowic, ze dziecko stracilo ojca, podkreslic to. Swoja droga, to ksieza tez maja dzieci
zgłoś do usunięcia | autor: ~świety

nauczycielka - 2009-09-05 21:17:53
Odnośnie pracy tej Pani w szkole. Nie powinna pracować, KURATOR powinien zwolnic ja dyscyplinarnie.Przeciez ona nie umie zachowywać się.
zgłoś do usunięcia | autor: ~obserwator

DNA - 2009-09-05 21:24:31
jezeli badania genetyczne wyklucza ojcostwo, to i tak dziecko jest DZIEDZICEM i nikt nie zabierze tego SPADKU NIKT, dla swojej satysfakcji i zamkniecia ust obgadujacym TYLKO
zgłoś do usunięcia | autor: ~obserwator

majatek - 2009-09-05 21:28:48
Z tego co wiem, to Sławek i jego zona mieli rozdzielność majatkowa, od samego poczatku. Wiec dziwi mnie fakt, ze ktos tu gada, ze ona poleciala na majatek. to jakas bzdura
zgłoś do usunięcia | autor: ~dobra sąsiadka

majatek - 2009-09-05 21:38:42
rozdzielnosc to co innego, tu chodzi o spadek po zmarlym ojcu, czyli wszystko co mial SLAWEK jest jego syna. rodzice przepisali na SLawka i juz po jego śmierci nic im sie nie nalezy, chyba, ze SLAWEK zrobil TESTAMENT, a tak tylko chlopczyk ma prawo do wszystkiego.Tu w Suwalkach 40lat temu bardzo bogaci ludzie adoptowali dziewczynke. Zmarli, a ona odziedziczyla wszystko, a rodzina nic. I nikt nic nie moze zmienic. a DNA to DNA , widac , ze ludzie boja sie na wsi tych badan jak ognia.
zgłoś do usunięcia | autor: ~dana

jakie to glupie - 2009-09-05 21:42:14
A co ma urzad do zycia prywatnego pracownikow? co obchodzi kuratora, czy ta pani byla zona, czy nie, czyj jest spadek, czyje jest dziecko. Po to sa sądy zeby rozstrzygac spory, prokuratura by oskarzac.
zgłoś do usunięcia | autor: ~xxx

prokurator - 2009-09-05 21:47:04
nauczyciel jest pracownikiem panstwowym i nie powinien tak zachowywac sie, to NIEMORALNE, a tym bardziej wychowywac mlodziez, powinien tu jeszcze zainteresowac sie MOPS w jaki sposob zyje ten 5letni chlopczyk, a ta pani powinna dostac ograniczenie wladzy rodzicielskiej
zgłoś do usunięcia | autor: ~dana

dana - 2009-09-05 22:03:53
a twoim zdaniem oskarzony psycholog, to jest moralne? I czy takiej pani nie powinni zwolnic?
zgłoś do usunięcia | autor: ~IQ

IQ - 2009-09-05 22:18:18
Uważam, ze mama chlopczyka powinna byc madrzejsza. Mysle, ze jest. Teraz to takie zachowanie jeszcze ja usprawiedliwia.Rozpoczal sie rok szkolny. Dzieci , rodzice bardziej beda obserwowac nauczycielka niz psycholog. Teraz liczy sie dobro dziecka, a tu najbardziej beda sie przyczepac obroncy dzieci. Po co takie male dziecko pozniej wozic na badania . Sad rodzinny to juz tylko zajmuje sie dobrem dziecka, a nie pania psycholog, ani babcia, ani sasiadem. SZKODA DZIECKA , a ograniczyc wladze rodzicielska lub przydzielic kuratora sadowego jest bardzo latwo w sadzie rodzinnym.Sad rodzinny , to nie karny , ani cywilny. tu nie ma nic spadek, majatek, tu liczy sie tylko dziecko. Mysle, ze jego mama pomysli na spokojnie. majatku juz dziecku nikt nie zabierze, ale po co kurator lub ograniczenie wladzy rodzicielskiej.Po co zszargana opinja w szkole tej Pani.Bedzie ciagle obserwowana , obgadywana , po co. szkoda zdrowia kolezanko po fachu.
zgłoś do usunięcia | autor: ~dana

:) - 2009-09-05 22:20:57
a ja słyszałem że skazany psycholog
zgłoś do usunięcia | autor: ~:)

:) - 2009-09-05 22:23:56
ten [email protected] ma kilka imion , ciekawe czyżby to jedna i ta sama osoba pisała pod róznymi imionami? Ciekawe kto a może to rozdwojenie czy zwielokrotnienie jaźni, polecam dobrego psychologa
zgłoś do usunięcia | autor: ~:)

do :) - 2009-09-05 22:28:39
I to nie jeden raz Trzeba sie dowiedziec, kiedy ma sprawe karna ta psycholozka i siciagnac prase i telewizje i widzow, ile sie da. Naglosnimy ja, aha i nie zapomnijmy o pani jaworowicz
zgłoś do usunięcia | autor: ~IQ

buzka - 2009-09-05 22:35:09
jest tu nas kilkoro ,po tym programie, pilysmy kawe i kazda z nas wypowiedziala sie , to wszystko.pozdrawiamy
zgłoś do usunięcia | autor: ~buzka

Pieniądze - 2009-09-06 00:11:59
Obawiam się, że chodzi o pieniądze a nie o dobro dziecka. Wielkość spadku przekracza 1,5 mln zł więc kwota jest kusząca. Gdyby nie taka duża kasa, to na wsi byłaby cisza. Dziecko jest używane tylko jako argument w walce o pieniądze! W TV widziałem i słyszałem jak matka pani nauczycielki demonstracyjnie przerzuca wnuczka z rąk do rąk i jednocześnie przeraźliwie krzyczy.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Franciszek

... - 2009-09-06 09:14:54
po slubie starego jakubowskiego danuta jakubowska dlugo nie zahodzila w ciaze, dziwne nie? Az tu nagle "zalapala" i urodzila corke. Tak po cichu to gadaja ludzie, ze to nie corka Jakubowskiego i jakby sie wydalo, to by ona te swoje dobroci tez stracila Czemu sama nie chce udowodnic, ze jest corka swego ojca, chyba sama sie boi....
zgłoś do usunięcia | autor: ~znam te rodzine

Takie bzdury może - 2009-09-06 09:57:50
wypisywać tylko była synowa pani Jakubowskiej i wiele innych komentarzy jest moim zdaniem jej autorstwa. Rodzinę może znasz droga Ewo, ale nie znasz samej siebie. Najwyższa pora na wizytę u psychiatry. Nachalnie przez 6 lat pchałaś się do tej "strasznej rodziny" i pewnie ją poznałaś. Wiesz dobrze wiesz, że są to ludzie uczciwi i prawi, a Twoja teściowa może świecić przykładem, czego o Tobie powiedzieć nie można. Ale w dążeniu do wydarcia Jakubowskiem jeszcze i tego, co prawnie nie należało się Twojemu synkowi jesteś w stanie zrobić największą podłość. Nie jest trudno zrobić złodzieja nawet z porządnego człoweka, jak się ma pieniądze i prawników za plecami. Twojego synka wychowuje babcia która przynajmniej przekonywująco krzyczała o tym w reportażu i pewnie mało jesteś zainteresowana tym, aby zapewnić mu poczucie bezpieczeństwa nie tylko finansowego, ale również psychicznego. Żeby nie przeżywał jak będzie już dorosły traumy z powodu tego, jak postępowała jego matka. Ludzie są usłużni i opowiedzą, a nawet pokażą gazety i film. Zadbaj więc o to, żeby Twoje dziecko miało o swojej matce dobre zdanie i szacunek. Nie traktujcie chłopczyka jak przedmiotu, którym się rzuca przed kamerami, bo ludziom przed telewizorami serca zamarły. Pieniądze to w życiu nie wszystko, więc ciesz się tym, co już ma Twoje dziecko i zachowaj godność jako kobieta, matka i pedagog.
zgłoś do usunięcia | autor: ~też nauczycielka

godność - 2009-09-06 10:11:14
Całkowicie zgadzam się z komentarzem<takie bzdury może>.KOLEZANKO ZACHOWAJ GODNOSC jako kobieta, matka i PEDAGOG. Również jestem nauczycielką , tylko w Suwałkach.Przeraża mnie Twoje postepowanie wobec Twojego synka. On mały , przestraszony.Nie powinien być świadkiem tych kłótni. Chroń go przed postępowaniem Twojej matki.
zgłoś do usunięcia | autor: ~nauczycielka

psycholg na lawie oskarzonych - 2009-09-06 10:19:42
Wypisuja tu ludzie, ktorzy prawdy nie znaja, a moze warto ja uslyszec z ust OSKARZONEJ PSYHOLOG, tylko na sali sadowej. Moze rozglosi publicznie, ale chyba boi sie, bo przed kamera nie wspomniala o swoich "Zawiasach".
zgłoś do usunięcia | autor: ~kolezanka psyholog

ucziwa oskarzona - 2009-09-06 10:25:23
uczciwych i prawych prokurator nie oskarza
zgłoś do usunięcia | autor: ~?

zależy co sie prokuratorowi - 2009-09-06 10:36:00
i sadowi nakłamie, sady moze i niezawisle, ale ...
zgłoś do usunięcia | autor: ~julka

Kobietę nie tylko - 2009-09-06 11:03:17
oskarżono, ale wsadzono do więzienia, a po kilku miesiącach uniewiniono drogie "Znaku zapytania". Obejrzyj jeszcze raz tę "Sprawę dla reportera" na stronie programu. Drugi reportaż jest dokładnie o tym jak uczciwych i prawych zamyka się z zabójcami, a potem niczego nie udowadnia.
zgłoś do usunięcia | autor: ~też nauczycielka

sprawa karna - 2009-09-06 13:07:09
Serdecznie zapraszam na sprawę karną pani Danuty Jakubowskiej - tej pani psycholog w dniu 14 wrzesnia na godzine 12.30 w Sadzie Grodzkim w Suwałkah. Pani Jakubowska występuje w charakterze oskarzonej. pozdrawiam wszystkich psychologow i licze na frekwencje jako publicznosc.
zgłoś do usunięcia | autor: ~poszkodowany

spadek - 2009-09-06 14:49:36
walka o spadek zawsze trwa latami. mysle , ze sprawy karne beda zakladane jak przez jedna i druga strone. Sprawa w sadzie rodzinnym bedzie tylko wobec matki dziecka, a uwazam, ze powinna byc zalozona z urzedu. widac na filmie w jakich warunkach jest wychowywane dziecko.szkoda chlopczyka.
zgłoś do usunięcia | autor: ~nauczycielka

babcia pozwala wnuka o 150tysiecy - 2009-09-06 18:28:05
dziecko ma pazerna babke, co chciala wyrwac od niego kase i ciotka tak samo i pozwaly go zaraz po smierci do sądu, zapewne zrobily to dla dobra dziecka, ha ha.
zgłoś do usunięcia | autor: ~poszkodowany

spadek - 2009-09-06 18:45:05
Jak widac , jest taka zawiść, że walka będzie trwała , aż chłopczyk osiągnie pelnoletność.On wtedy zdecyduje co i jak. Nie zazna beztroskiego dzieciństwa jak inne dzieci. szkoda.Mam nadzieję,że zdrowie tym 2 babciom i mamusi dopisze.Ciekawa jestem co ten spadkobierca powie majac 18lat?A moze w wieku 18lat, sam poda matke do sadu.Powie , ze za to co zrobila nie chce jej znac.Oby.
zgłoś do usunięcia | autor: ~nauczycielka

ty nauczycielka - 2009-09-06 18:52:23
a znasz to dziecko? zmasz jego matke? czy tylko na podstawie belkotu z tv? zycze ci, zeby twoje dzieci mialy babke, ktora wypiera sie wnukow. Spadkobierca majac 18 lat pewnie na taka babke nawet nie spojrzy, bo tez jej sie wyprze.
zgłoś do usunięcia | autor: ~poszkodowany

spadek - 2009-09-06 19:08:55
13lat minie bardzo szybko, a z tego spadku juz nic nie bedzie. Prosze zwrocic uwage,jaka teraz rosnie mlodziez. Chlopak dowie sie jakim dobrym i pracowitym czlowiekiem byl jego ojciec. Wtedy oceni sam. Powodzenia zycze. Oby ono bylo jak dziecko skonczy 18lat. Nie ma sensu wiecej dyskutowac.Wroce tu z ciekawosci za13lat.
zgłoś do usunięcia | autor: ~nauczycielka

Potrzeba pomocy - 2009-09-06 22:05:33
Poznałam rodzinę Jakubowskich jako bardzo uczciwych i pracowitych ludzi. Wiem ile wysiłku i wyrzeczeń kosztowało ich zdobycie tego, co osiągnęli. Widzę i rozumię rozpacz i gehennę, jaką przeżywają matka i córka po śmierci Sławka i przez bezduszne, nieludzkie traktowanieich przez byłą synową. Chciałabym im pomóc, ale nie wiem jak. Może znaleźliby się ludzie dobrej woli mający takie możliwości, np. prawnicy, którzy przywróciliby im wiarę w sprawiedliwość. Naprawdę tego bardzo potrzebują i na to zasługują.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Maria

do poszkodowanego - 2009-09-07 15:05:11
Poszkodowany to ty dopiero będziesz jak cię nauczycielka wykorzysta, wkręci w swoje brudne sprawy, a potem kopnie w tyłek. Bo do czego jej taki małorolny prostak z Kłajpedy. Sąsiedzi mają cię na widelcu i widzą jak się nauczycielka tobą wyręcza i to ty za kradzież siana Jakubowskiej bekniesz w sądzie. Może wtedy tak wszystkich zaprosisz.
zgłoś do usunięcia | autor: ~też sąsiad

spadek - 2009-09-07 18:19:36
Przyznaję rację.
zgłoś do usunięcia | autor: ~gosia

Prawdziwe piekło jest tu na ziemi. - 2009-09-10 00:10:03
A wszystko dzieje się w majestacie prawa w kraju, który dał Światu Jana Pawła II. Ludzkie hieny mają siłę walczyć. Są zaślepione chciwością. Ubolewać należy, że są ponoć nauczycielkami. Widać zawód ten sięgnął poziomu pod dnem bagna, jeśli wykonują go panie o tak wątpliwych cechach osobowościowych. Jak one mogły zbeszcześcić żałobę Matki i Siostry. Wiem, że to jest możliwe, bo podobne hieny zniszczyły moje życie. Rozwieję wątpliwości, Sądów nie interesuje, jak opiekun dziecka rozporządza mieniem sieroty. Żyjemy w kraju, gdzie jest wiele urzędów, które powinny być władne w trosce o dobro dzieci. Mogę udowodnić, że sierota w naszym kraju może być tylko narzędziem dla pseudo opiekunów. Oni pożyją, a że na cudzej pracy. Ludzkie hieny właśnie takie są.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wiem jak to się skończy

do jasnowidzącej - 2009-09-10 10:29:52
Czy przypadkiem nie przytłacza Cię ta wiedza którą posiadasz? Pseudo wiedzących jest sporo, nie posuwałbym się do takich wyroków, chyba że jesteś naprawdę naznaczona
zgłoś do usunięcia | autor: ~:)

do autora - 2009-09-10 12:28:25
autor jest jak widać za takimi nauczycielkami
zgłoś do usunięcia | autor: ~gosia

autor :) to negatywna - 2009-09-10 12:46:04
bohaterka reportażu, czyli nauczycielka i matka chłopczyka, który stanowi kartę przetargową w rękach tej kobiety i jej matki. To, co obie kobiety robią z tym dzieckiem jest wstrząsające. Obejrzałam jeszcze raz reportaż Elżbiety Jaworowicz na stronie http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/sprawa-dla-reportera/wideo/03092009-2115. Tym powinien się prokurator albo Rzecznik Praw Dziecka.
zgłoś do usunięcia | autor: ~też nauczycielka

na tej stronie można to obejrzeć - 2009-09-10 12:52:29
http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/sprawa-dla-reportera/wideo/problemy-rodzinne-i-nieuczciwa-agencja-03092009
zgłoś do usunięcia | autor: ~aga

re: :) vel [email protected] - 2009-09-12 00:18:40
widzisz ja przeżyłam taki dramat, jak Panie które straciły Syna i Brata. Każde słowo mogę udokumentować. Nie każdego stać na drwinę wobec takiego dramatu. Ludzką hienę stać na wszystko.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wiem jak to się skończy

Gdybyśmy żyli w normalnym kraju, - 2009-09-12 00:25:54
po emisji programu z urzędu matką i babką spadkobiercy powinny zająć się odpowiednie urzędy. Każdy rozumny człowiek zobaczył, jak można komuś zniszczyć życie. Panie cudownie wzbogacone są ponoć na prawie. Być może jesteśmy krajem, gdzie uczciwi ludzie skończyć mogą pod mostem zniszczeni przez ludzkie hieny?
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wiem jak to się skończy

spadek - 2009-09-15 20:54:14
na jakim prawie?, pracuje w gimnazjum na szpitalnej matka dziecka
zgłoś do usunięcia | autor: ~dana

Nauczycielka? - 2009-10-01 08:08:50
Jakubowaska nauczycielką .... i to moją w dodatku ;/ Taka osoba nie powinna być nauczycielką ...
zgłoś do usunięcia | autor: ~vvv

do ucznia - 2009-10-01 21:01:33
Jeśli jesteś jej uczniem to napisz to samo po niemiecku
zgłoś do usunięcia | autor: ~uczeń?

nauczycielka - 2009-10-03 14:25:39
ha ha ha jaka pani madralinska, mysli ze wsyscy jej ucziowie umieja niemiecki ha ha , a siagi od czego sa
zgłoś do usunięcia | autor: ~matka

nauczycielka - 2009-10-15 12:14:56
taka nauczycielka to powinna krowy uczyć a nie dzieci.
zgłoś do usunięcia | autor: ~mnmn

a w czym krowy zawiniły? - 2009-10-21 20:50:41
Ktoś wyżej mądrze napisał, żeby rodzice uważali. Uczniowie mający taki "przykład moralny" mogą to uznać za "wzorzec". Z czasem też pod mostami może być tłoczno.
zgłoś do usunięcia | autor: ~Gość

most - 2009-10-22 20:52:09
mosty już dawno zajęte, wy..... ta ja mieszkam
zgłoś do usunięcia | autor: ~most?

komentarz - 2009-11-26 12:03:57
a może by tak sprawdzic DNA SPADKOBIERCY!!!!? przez 6 lat urabiana zero az tu nagle potomek?
zgłoś do usunięcia | autor: ~karcio

14 stycznia - 2010-01-12 09:44:03
w czwartek w "Sprawie dla reportera" można będzie znowu zobaczyć pania nauczycielki w akcji. Jak widać temat się nie skończy dopóki matka i siostra Sławka będą się broniły przed napastliwością tej strasznej kobiety. Może w końcu dyrekcja szkoły zareuguje na tę "świecącą przykładem" pedagog, która więcej siedzi w sądach niż na lekacjach.
zgłoś do usunięcia | autor: ~marta

W kraju JP II - 2010-01-12 21:30:50
tak łatwo można zniszczyć ludzi. Często słyszymy, to niemożliwe. A człowiek ciągle, dla chęci zysku, potrafi pokonać kolejną granicę człowieczeństwa. Brak empatii dla osób cierpiących i wykreowanie się na osoby "poszkodowane" boleśnie odczułam ponad dwadzieścia lat temu. Przeraża mnie myśl, że inna Rodzina trafiła na "ludzkie hieny".
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wiem jak to się skończy

Do Pani, która straciła Brata - 2010-01-14 22:46:19
Chciałabym potrzymać Panią na duchu, ale nie mogę. Nie mogę uwierzyć, że żyjemy w kraju, w którym wszyscy patrzą się z przyzwoleniem na okrucieństwo. Zgadzam się z cytowanymi przez Elżbietę Jaworowicz słowami "żyjemy w rozpadlinie" duchowej. Niestety nie bronią nas instytucje, które przynajmniej teoretycznie powinny to czynić. Ludzie stojący na straży mądrych kodeksów sami powinni mieć podstawy etyczne. Obecnie etykę zastąpił jednak "złoty cieliec". Musi Pani mieć siły, żeby z Mamą przetrwać. Pani oczy mówią wszystko. Od ponad dwudziestu lat moje oczy też są inne. Ubolewam, że ktoś przechodzi tak straszny dramat na oczach całej Polski!!!
zgłoś do usunięcia | autor: ~Wiem jak to się skończy

sprawiedliwość - 2011-03-14 19:11:56
Mówią, że Bóg wybacza zawsze, człowiek czasami a natura nigdy. Natura świata, losu doprowadza do końca to co zaczęła i powoli odpłaca pięknym za nadobne dla nauczycielki. ZOSTAŁA ZWOLNIONA Z PRACY!!!
zgłoś do usunięcia | autor: ~siostra



podaj: imię / nick *
e-mail
temat *
treść *
Wpisz kod z obrazka *:
Pola oznaczone * są wymagane, aby dodać komentarz na portalu suwalki.info!
 


Mecenat - Agencja ubezpieczeniowa
Mecenat - Agencja ubezpieczeniowa

Reklama

REKLAMA
Z jakim problemem spotkałeś/spotkałaś się przy poszukiwaniu pracy?
zbyt niskie wynagrodzenie
zbyt wygórowane oczekiwania
brak umowy o pracę
brak szkoleń
brak odpowiednich warunków/narzędzi do pracy
brak świadczeń dodatkowych
inne


Start


Aktualności


Informacje


Biznes


Rozrywka


Turystyka



Ogłoszenia - Suwałki | Montaż kamer Suwałki | Agroturystyka Suwalszczyzna | Internetowe Biuro Nieruchomości | Reklama Suwałki

Copyright © 2004-2019. Wszelkie prawa zastrzeżone. Numer ISSN: 2080-6701
Redakcja: Suwalski Serwis Informacyjny ul. Noniewicza 95, 16-400 Suwałki
Serwis Suwalki.info nie ponosi odpowiedzialności za treści dodane przez użytkowników
tel: 87 730 5991, 885-212-212 e-mail: [email protected], [email protected]
projekt i wykonanie: